۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
قیمت ست شیرآلات ارزان و نکات خرید شیرآلات شودر

قیمت ست شیرآلات ارزان و نکات خرید شیرآلات شودر

در این مطلب به بررسی شیرآلات شودر و شیر ظرفشویی خواهیم پرداخت، همچنین به نکات مهم درباره قیمت ست شیرآلات ارزان نیز می پردازیم.

انتخاب شیرآلات شودر، چون جزییات مهم است

انتخاب شیرآلات مناسب، هم به لحاظ زیبایی و هم به لحاظ کارکرد و کیفیت اهمیت زیادی برای محیط دارد. امروزه در بازار شیرآلات، با طیف گسترده ای از محصولات متنوع روبرو هستیم. میان برندهای مختلف، برند شیرآلات شودر از معتبرترین برندهای داخلی است که به دلیل توجه دقیق به جزییات زبانزد است. برند شودر، از سال ۱۳۷۰ در زمینۀ ساخت شیرآلات، ست شیرآلات، شیر ظرفشویی و... فعالیت می‌کند.

بهترین ست شیرآلات ساختمانی

برای انتخاب بهترین ست شیرآلات ساختمانی باید به چند نکته مهم توجه کنید:

نوع شیرآلات

قبل از انتخاب شیرآلات، ابتدا دقت کنید که کدام یک از انواع شیرآلات مناسب محیط مورد نظر شماست. در ادامه با انواع شیرآلات شودر آشنا می‌شویم:

  • شیرآلات مرکزی شودر. این شیرآلات دارای یک یا دو دسته برای کنترل دما هستند. این مدل، دارای دو دسته است که در فاصله ده سانتی‌متری از یکدیگر نصب می‌شوند.

  • شیرآلات تک اهرمی شودر. این شیرآلات در منازل، محیط‌های اداری، فروشگاه‌ها و... پرکاربرد است و به راحتی تمیز می‌شود. نصب شیرآلات تک اهرمی از شیرآلات مرکزی آسانتر است. اگر به دنبال ست شیرآلات ارزان تک اهرمی هستید، برند شودر شیرآلات اهرمی و ارزان را تولید و عرضه می‌کند.

  • شیرآلات سه تکه. در این شیرآلات، سه دسته به صورت مجزا روی سطح نصب می‌شوند. از جمله مزایای شیرآلات سه تکه، جدا بودن آب گرم و سرد و در نتیجه افزایش فشار آب است.

انواع شیرآلات شودر

  • شیرآلات چشمی. برای کاهش مصرف آب توصیه می‌شود.

  • شیرآلات توکار شودر. برای محیط‌هایی که کوچک هستند و نیاز به انعطاف‌پذیری بیشتری برای دکوراسیون دارند استفاده می‌شود.

جنس بدنه شیرآلات

اغلب شیرآلات شودر از ترکیب آلیاژ برنج، روی و سرب ساخته می‌شوند. البته لازم به ذکر است که به دلیل خطراتی که سرب برای بدن انسان دارد، درصد سرب در اغلب شیرآلات کمتر از 2.5 درصد است. برخی شیرآلات نیز از جنس استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند و تمام استیل هستند. شیرآلات برنج و استیل، هر دو در دسته شیرآلات لوکس و مرغوب شناخته می‌شوند.

رنگ شیرآلات

اینکه رنگ شیرآلات شما چه رنگی باشد، به دیگر بخش‌های محیط مورد نظر شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر رنگ آشپزخانه شما تمام سفید است می‌توانید از شیرآلات مشکی استفاده کنید که تضاد رنگی خوبی ایجاد می‌کند. اگر کابینت‌های شما سفید با دسته‌های طلایی است و در دکور منزلتان از رنگ طلایی استفاده شده می‌توانید از شیرآلات طلایی استفاده کنید. برخی رنگ‌های مات مشکی یا سفید نیز برای محیط های مدرن مناسب هستند. نکته قابل توجه، نحوه نگهداری و شستشوی این شیرآلات است که باید به آن دقت کنید که رنگ آن دچار مشکل نشود.

شیرآلات شودر در رنگ‌های زیر به بازار عرضه می‌شود:

  • شیرآلات کروم

  • شیرآلات طلایی

  • شیرآلات شیری طلایی

  • شیرآلات آبی

  • شیرآلات زرد

  • شیرآلات سفید

  • شیرآلات مشکی طلایی

  • شیرآلات نارنجی

  • شیرآلات سبز

  • شیرآلات قرمز

برای انتخاب بهترین رنگ متناسب با محیط مورد نظر، می‌توانید کاتالوگ محصولات و شیرآلات شودر یا کاتالوگ رنگ بندی محصولات شودر را از وب سایت این شرکت دانلود و مشاهده کنید.

نوع کارتریج

سایز و جنس کارتریج، مورد مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. کارتریج سرامیکی، بهترین جنس کارتریج است. برای انتخاب سایز نیز به فشار آب منزل خود دقت کنید. هرچه فشار آب پایین‌تر باشد باید شیری با کارتریج بزرگتر تهیه کنید.

ارتفاع علم یا شیر

در بیشتر مواقع، علم شیر ظرفشویی بلند و شیر روشویی کوتاه است. اما انتخاب کوتاهی یا بلندی علم یا شیر بستگی به سلیقه خودتان و عوامل دیگر دارد. اگر فاصلۀ بین سینک تا آبچکان بالا، کم باشد باید از علم کوتاه استفاده کنید. اگر پشت سینک شما پنجره قرار دارد و هیچ آبچکان یا کابینتی بالای آن قرار نگرفته است بهتر از برای زیباتر نشان دادن فضا، از علم بلند استفاده کنید. برای روشویی نیز از علم کوتاه استفاده می‌کنند که دست در ارتفاع پایین قرار بگیرد.
استفاده از علم متحرک یا شلنگ گونه نیز کمک زیادی به شما می‌کند. بدین ترتیب شما می‌توانید به راحتی سینک و اطراف را بشویید.

نوع پرلاتور

پرلاتور شیرآلات شودر انواع مختلفی دارد: پرلاتور هوادهنده، پرلاتور لمینار، پرلاتور ضد رسوب، پرلاتور سکه‌ای، پرلاتور کاهنده و... .

برای انتخاب بهترین نوع پرلاتور بهتر است به نوع آب مصرفی خود دقت کنید. به عنوان نمونه اگر آب شما رسوب و سنگریزه دارد، از نوع پرلاتور سکه‌ای استفاده کنید که به راحتی و با دست قابل باز و بسته شدن باشد. معمولاً برای منازل از پرلاتور هوا دهنده استفاده می‌شود.

برند شیرآلات

ست شیرآلات ارزان

توجه به برند معتبر برای انتخاب ست شیرآلات، نیز نکته مهم دیگری است که باید به آن دقت کنید. برندی را انتخاب کنید که بتواند کالایش را با ضمانت و خدمات پس از فروش به شما ارائه دهد. برند شیرآلات شودر، چون جزییات برایش مهم است توانسته گام بزرگی در جهت تأمین داخلی این محصول بردارد.

قیمت ست شیرآلات ارزان

اگر قصد خرید شیرآلات برای منزل خود دارید توصیه ما به شما خرید ست شیرآلات است. اگر به دنبال ست شیرآلات ارزان هستید، می‌توانید به سایت شودر مراجعه نمایید. برای اطلاع از قیمت ست شیرآلات ارزان می‌توانید به وب سایت شیرآلات شودر و کاتالوگ محصولات مراجعه نمایید و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

خرید شیر ظرفشویی

اگر به دنبال شیر ظرفشویی تک هستید می‌توانید شیر ظرفشویی را از برند شودر تهیه نمایید. برند شودر، شیر ظرفشویی را در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه نموده است. شیرهای ظرفشویی شودر در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف، این قابلیت را دارد که به راحتی با شرایط و ظاهر محیط شما هماهنگ شود.

سخن آخر

اگر به دنبال شیرآلات با کیفیت عالی و ظاهری لوکس و شیک هستید، می‌توانید به وب سایت شیرآلات شودر مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید برای خرید انواع شیر نظیر شیر ظرفشویی و اطلاع از قیمت ست شیرآلات ارزان و دیگر انواع شیرآلات به فروشگاه شودر مراجعه کنید. 
 

کد خبر: ۲۲۰٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha