۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
افزایش شاخص را قطعی و سودآوری شرکت‌ها را عالی می‌دانم
معاون مالی بانک تجارت:

افزایش شاخص را قطعی و سودآوری شرکت‌ها را عالی می‌دانم

دارابی، معاون مالی بانک تجارت گفت: این بانک یکی از شکوفاترین دوران خود در زمینه فعالیت‌های عملیاتی و وصول مطالبات را طی می‌کند

به گزارش بازار، مجید دارابی، معاون مالی بانک تجارت با بیان اینکه این بانک یکی از شکوفاترین دوران خود در زمینه فعالیت‌های عملیاتی و وصول مطالبات را طی می‌کند، گفت: در صورت اتخاذ سیاست‌های درست از سوی دولت و بانک مرکزی، بانک تجارت سودهای بالاتری نسبت به سال ۱۴۰۰ خواهد داشت چرا که عملکرد قابل توجهی در زمینه‌های زیربنایی و عملیاتی داشته است.

وی افزود: با توجه به سود عملیاتی مناسب که به زودی روی کدال قابل مشاهده خواهد بود، خوشبختانه در زمینه فروش دارایی و سرمایه‌گذاری در چارچوب تصمیمات بانک مرکزی اقدامات قابل توجهی انجام شده و انجام مقدمات فروش دارایی‌ها در دست اقدام است.

به گفته معاون مالی مدیر عامل بانک تجارت، بازار سرمایه پتانسیل افزایش بسیار خوبی دارد و به نظر می‌رسد شاخص آمادگی زیادی برای رشد دارد.

دارابی عنوان کرد: افزایش شاخص را قطعی و سودآوری شرکت‌ها را عالی می‌دانم، لذا اگر مدیریت شرکت‌ها از این فرصت نهایت استفاده را کرده و دولت نیز حمایت‌های خود را از بازار دریغ نکند، بازار سرمایه برای شکوفایی اقتصاد بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

کد خبر: ۲۲۰٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha