۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
توسعه و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، نقطه مشترک دولت و شهرداری
استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان کرد؛

توسعه و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، نقطه مشترک دولت و شهرداری

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شهرداری تبریر در زمینه نوسازی تاکسی و خرید اتوبوس عملکرد شایسته ای دارد، گفت: حمل و نقل در اولویت و نقطه توجه ما قرار دارد.

به گزارش بازار، عابدین خرم امروز در دیدار با یعقوب هوشیار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: توسعه حمل و نقل در خیلی از حوزه ها باعث توفیقاتی برای تبریز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید ساز و کار خاصی برای جلوگیری از آلودگی هوای تبریز اتخاذ شود، تصریح کرد: هوای پاک یکی از موضوعات مهم شهری تبریز مرتبط با این موضوع بوده و دولت نیز در استان برنامه‌های متنوعی در حوزه محیط زیست و مقابله با آلودگی هوا دارد.

عابدین خرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع حاشیه نشینی، یادآور شد: بافت فرسوده و حاشیه نشینی از اولویت های دولت است ولی قوانین دست و پاگیر روند احیا این بافت ها را کند می کند که در این ارتباط با وزیر میراث فرهنگی ‌مکاتباتی انجام می گیرد.

به گفته استاندار آذربایجان شرقی، ساخت وسازهای غیرمجاز یکی از مصادیق نارضایتی شهروندان است و باید مدیریت شهری در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشد.

توسعه و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، نقطه مشترک دولت و شهرداری

عابدین خرم موضوع میادین تره بار و توزیع کالاهای اساسی را عمده دغدغه خود خواند و افزود: در حوزه سلامت شهروندان، شرکت های استارت اپ برنامه های مطلوبی برای سلامت شهروندی و پسماند شهری دارند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر در کنار اختلاف نظرها، تصمیم گیری‌‎های عاقلانه و کارهای مطلوبی انجام داده است، گفت: با همدلی کار و اقدامات روان تر ایجاد می شود. شهردار تبریز از لحاظ فنی توان و ظرفیت خوبی دارد و شورا باید از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری استفاده کند.

وی ادامه داد: هماهنگی دیگر ارگان‌های خدمت رسان باعث روان شدن خدمت دهی برای شهروندان می‌شود. هماهنگی بیشتر و نائل شدن به مدیریت واحد شهری نیازمند یک طرح مدون و دقیق است که شهرداری باید این ‌طرح را اماده کند.

توسعه و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، نقطه مشترک دولت و شهرداری

عابدین خرم شورای ششم را جزو پاک‌دست‌ترین شوراهای شهر تبریز دانست و خاطرنشان کرد: قرار خدمت های شهرداری تاثیر مطلوبی داشته و رضایتمندی شهروندی را در پی داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی افزایش بودجه فرهنگی شهرداری تبریز را طی سال جاری قابل تقدیر ارزیابی کرد و افزود: شهرداری باید مبانی برنامه‌های فرهنگی خود را شرح داده و به طور مثال بگوید در حوزه حجاب چه برنامه هایی در دست اقدام دارد. اقدامات هدفمند و مستمر شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی می‌تواند موثر باشد.

کد خبر: ۲۲۰٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha