۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
اهمیت سرمایه‌گذاری و تناسب آن با ریسک پذیری افراد
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

اهمیت سرمایه‌گذاری و تناسب آن با ریسک پذیری افراد

همایش فرصت های سرمایه‌گذاری در ایران با همکاری دانشگاه علمی کاربردی هرند و کارگزاری توازن بازار برگزار گردید.

سمیه شوریابی؛ بازار: در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران؛ مقایسه بازارهای بورس، طلا، سکه، دلار، مسکن و خودرو و همچنین راهکارهای سرمایه‌گذاری با پول کم در ایران، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

دکتر احمد غضنفری هرندی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه ضمن اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری، در این همایش اظهار داشت: اهمیت سرمایه‌گذاری با پول کم از دید بسیاری از افراد مغفول مانده است، این موضوع کمتر مورد توجه قرار می گیرد و بسیاری از افراد به جای سرمایه‌گذاری با کمترین پول‌ها، رو به مصرف آنها می آورند، بهترین سرمایه‌گذاری با پول کم برای افراد مختلف متفاوت می باشد.

وی می گوید: برای ریسک گریزها گزینه صندوق درآمد ثابت بهتر از بانک است و عایدی بیشتری نصیب سرمایه گذاران می‌کند در عین اینکه ریسک آن نیز اندک می باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه تشریح کرد: افراد ریسک پذیر بهتر است بر روی سهام یا صندوق سهام بیشتر متمرکز شوند البته می‌توان سبدی از گزینه‌های متنوع نیز فراهم نمود و بخشی از سرمایه را در هر یک از آنها قرار داد، مثلاً بخشی از دارایی خود را به صندوق سهامی، بخشی را به طلا و همچنین بخشی را نیز به صندوق درآمد ثابت اختصاص دهیم، این کار به کاهش ریسک کمک زیادی خواهد کرد.

کد خبر: ۲۲۰٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha