۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
بررسی نحوه هزینه اعتبارات اختصاص یافته به دستگاه ها در کاهش آسیب های اجتماعی
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران اعلام کرد

بررسی نحوه هزینه اعتبارات اختصاص یافته به دستگاه ها در کاهش آسیب های اجتماعی

حسن بیگی، گفت: دستگاه های استان تهران گزارش عملکرد خود در خصوص هزینه اعتبارات هزینه ای و تملکی را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دقیق و با نظر کارشناسی تا پایان هفته جاری به دفتر امور اجتماعی استانداری ارسال کنند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری تهران، جلسه بررسی وضعیت اختصاص اعتبارات دستگاه ها در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی صبح امروز (دوشنبه ۱۲ خردادماه) به ریاست شکراله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و با حضور فرزانه مروستی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیران و نمایندگان دستگاه های موثر در کاهش آسیب های اجتماعی استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به اعتباراتی که شورای اجتماعی کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهور در جهت انجام کار ویژه کاهش آسیب های اجتماعی در نظر گرفته است گفت:  بخشی از اعتبارات در نظر گرفته شده هزینه ای و بخشی تملکی است که از سال ۹۷ تخصیص یافته است.

مروستی افزود: در خصوص اعتبارات تملکی کاهش آسیب های اجتماعی همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، دستگاه ها با مشکلاتی مواجه شدند و بر همین اساس فرصت ارائه گزارش هزینه اعتبارات هزینه ای و تملکی پایان تیر و خردادماه امسال در نظر گرفته شده است.

در ادامه شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در سخنانی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد دستگاه هایی که از طریق سازمان امور اجتماعی کشور اعتباری دریافت می کنند به عهده استانداری و دفتر امور اجتماعی فرمانداری ها است گفت: دستگاه های استان تهران گزارش عملکرد خود در خصوص به کارگیری اعتبارات هزینه ای و تملکی را دقیق و با نظر کارشناسی تا پایان هفته جاری به دفتر امور اجتماعی استانداری ارسال کنند.

وی عنوان کرد: دستگاه های نظارتی به اعتبارات توزیع شده برای هزینه و تملک دستگاه ها توجه ویژه دارند بر همین اساس جلسات مربوط به بررسی هزینه اعتبارات مطابق قانون  از سوی دستگاه ها در استانداری برگزار می شود وبا پیگیری دفتر اجتماعی امکان بروز مشکل کاهش یابد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان سخنانش با اشاره به اینکه زمان تعیین شده برای هزینه اعتبارات از سوی دستگاه ها مورد توجه باشد تصریح کرد: هزینه اعتبارات پس از زمان تعیین شده غیر ممکن است.

کد خبر: ۲۲٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha