۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
اقدام «ال جی» برای ساخت نسل جدید تلویزیون های هوشمند با قابلیت مبادله NFTها

اقدام «ال جی» برای ساخت نسل جدید تلویزیون های هوشمند با قابلیت مبادله NFTها

شرکت ال جی الکترونیکز کره جنوبی از ثبت رسمی الگوی جدید تلویزیون های هوشمند خود با قابلیت خرید و فروش NFTها خبر داد.

به گزارش بازار؛ شرکت ال جی الکترونیکز کره جنوبی از ثبت رسمی الگوی جدید تلویزیون های هوشمند خود با قابلیت خرید و فروش NFTها خبر داد.

بر اساس اطلاعات ثبت شده از سوی ال جی در سامانه جهانی WIPO ال جی برای این سری از تلویزیون های جدید خود، اپلیکیشن اختصاصی معاملات NFT را تعبیه کرده که در حال گذراندن تست های امنیت است.

این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند کیف پول های رمز ارزی و گوشی تلفن همراه خود را به تلویزیون هوشمند خود متصل نموده و از این طریق اقدام به خرید و فروش NFTها در این اپلیکیشن نمایند. امنیت این اتصال و انجام مبادله نیز قرار است از طریق ایجاد QR کد تامین شود.

اقدام «ال جی» برای ساخت نسل جدید تلویزیون های هوشمند با قابلیت مبادله NFTها

گفته می شود طراحی و ساخت این نوع تلویزیون های هوشمند ال جی در پی اقدام پیشین این شرکت در خصوص رائه پلتفرم اختصاصی مبادله NFT این شرکت صورت پذیرفته که پیشتر در ماه سپتامبر آماده بهره برداری شد. این پلتفرم با همکاری شبکه «هدرا» طراحی شده و بر روی نسخه ۵.۰ به بعد سیستم عامل WEBOS تلویزیون های ال جی قابلیت اجرا دارد.

لازم به ذکر است، شرکت ال جی کره جنوبی از بزرگترین شرکت های صنعتی فعال در زمینه دارایی های دیجیتال بوده و از سال ۲۰۲۲ نیز اعلام کرد که تمامی محصولات خود را با بیت کوین به فروش خواهد رساند. علیرغم ریزش شدید محبوبیت و قیمت های این بازار، ال جی همچنان بر پیاده سازی و ساخت اپلیکیشن ها و سیستم های سخت افزاری مناسب برای مبادله دارایی های دیجیتال اصرار دارد.

کد خبر: ۲۲۰٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha