۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
معرفی کولر صنعتی

معرفی کولر صنعتی

کولرهای صنعتی همان کولرهای آبی هستند در ابعاد بزرگتر، که برای فضاهای بزرگ مثل سوله ها، کارخانجات، گلخانه ها و فضاهای باز قابل استفاده هستند

به گزارش بازار، کولرهای صنعتی همان کولرهای آبی هستند در ابعاد بزرگتر، که برای فضاهای بزرگ مثل سوله ها، کارخانجات، گلخانه ها و فضاهای باز قابل استفاده هستند که میتوانند علاوه بر بحث سرمایش محیط، کیفیت هوای داخل محیط را نیز افزایش دهند.کولرهای صنعتی ما که در سه مدل طراحی و عرضه می شوند، در مقایسه با کولرهای بلوئری حجم هوای بالاتری را جابه جا کرده و برودت سنگین تری راتولید میکند که این دستگاه را از نیاز به سیستم کانال کشی بی نیاز میکند که از وجه تمایزات اصلی این کولر با سایر کولرهایی که برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند محسوب می شود و همین امر این محصول را از بهترین گزینه ها برای لذت بردن از هوایی خنک و مطلوب در روزهای گرم سال، برای سـالیـان سال می گرداند. 

برای خرید کولر صنعتی آکسیال باید به چه نکاتی دقت کرد؟

در ابتدا بهتره که بدونیم کولر آکسیال چیه ؟!    

                                              

کافیه بدونیم  کولری که محور اصلی موتورش مستقیم  به فن متصل میشه

مرکزی و بدون تسمه باشه و در اصطلاح کوبل مستقیم باشه آکسیال اطلاق میشه

در این مدل هم هوادهی خنک٬ مستقیم و بیشتره و هم استهلاک فولی تسمه و روغن کاری حذف میشه

بهتره که بدونیم همین دلیل هم باعث صدای بیشتر این کولرها نسبت به کولرهای سانتریفیوژی میشه

برای همین هست که کولرهای آکسیال بیشتر در محیط های صنعتی گلخانه ها و فضاهای بزرگ استفاده میشه

معرفی کولر صنعتی

برای اطلاع بیشتر خودتون میتونید به سایت ما سری بزنید                                    www.padmansanat.ir

واما در ادامه نکاتی رو بهتون میگیم تا یک محصول باکیفیت رو بتونید از بازار تهیه کنید.

در ضمن یادتون باشه که همین نکات میتونند در قیمت تمام شده محصول تاثیر بزارند و با استفاده از قطعات فیک  و ارزون محصول بی کیفیت با قیمت تمام شده پایین تر رو سر راه شما قرار دهند

به قول معروف هر ارزونی بی دلیل نیست؛ پس حواستون رو خوب جمع کنید!!!

پدهای سلولزی بکار رفته در کولر صنعتی با ضخامت طول موج 7 میلیمتر دارای راندمان تبخیر متوسط ۸۱ درصد می باشد.سرمایش تبخیری با پد سلولزی علاوه بر سازگاری با محیط زیست و اقلیم گرم و خشک ایران، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی دارد.در ضمن شیار پدها چشمه بزرگ هستند که باعث ایجاد رسوب و گرفتگی کمتر در پدها با توجه به سختی آب در شهرکهای صنعتی که وجود دارد را میسر میکند.

پیوست اطلاعات تکمیلی در بخش بلاگ سایت 

https://www.padmansanat.ir/blog/195/پد-سلولزی-بجای-پوشال-2414

معرفی کولر صنعتی

همچنین پروانه فن باید از جنس پلی آمید باشه چراکه سبک هست و شامل هفت عدد تک پره و دور دریافتی ۹۰۰ rpm

که میتونه توان هوادهی ۴۰۰۰۰ مترمکعب در ساعت رو ایجاد کنه و همونطور که قبلا گفتیم اتصال پروانه و الکتروموتور کوبل مستقیم هست.

در کولرهای صنعتی به صورت کلی از سه مدل الکتروموتور استفاده می شود .

  1. الکتروموتور 1.5 kw  900 rpm  سه فاز
  2. الکتروموتور  1.1 kw   700 rpm   سه فاز
  3. الکتروموتور فیشباخ با IP 65  550 rpm تک فاز

    برند الکتروموتورها به صورت معمول برند موتوژن ، الکتروژن و کایجلی انتخاب می شود .

الکتروموتور کولرصنعتی 18000 تک فاز با دور دریافتی  550 rpm را خواهیم داشت ، و یک قابلیت ویژه که با اضافه کردن یک پنل کوچک می توانیم  دور الکتروموتور را در 6 حالت تنظیم کنیم .

در الکتروموتورهای سه فاز قابلیت استفاده از تابلوی اینورتر را هم خواهیم داشت ، که تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان خواهد داشت.

معرفی کولر صنعتی

در کلیه کولر های صنعتی از پمپ آب با توان 0.5 اسب تک فاز استفاده شده ، که قابلیت پمپاژ آب با دبی و فشار مناسب را دارند ، که توسط این پمپ به روی سقف دستگاه انتقال پیدا می کند ، و بعد از انتقال به قسمت بالایی کولرهای صنعتی توسط سسیستم لوله کشی و تقسیم آب بین 5 قسمت توسط سیستم یک پارچه سازی آب بر روی پد ها انتقال پیدا می کنند .

و بعد از عبور از پد ها آب به داخل تشت ریخته و دوباره به مدار آبرسانی باز می گردد ، که این سیکل گردشی آب به صورت مداوم ادامه دارد که باعث کاهش مصرف آب وافزایش راندمان می شود.

جدا از این موارد زمانی که آب از روی پد ها به داخل تشت بر میگردد ، با عبور جریان هوا از روی پد های خیس آب هم خنک شده به داخل تشت آب می ریزد ، که به صورت معمول دمای آب داخل تشت بین 8 تا 15 درجه خواهد بود ، که این امر باعث راندمان بالای این مدل از کولر صنعتی می شود ، و همیشه با بالا ترین کیفیت و بهترین میزان سرمای خروجی رو می توانیم از کولر های صنعتی توقع داشته باشیم .

در قسمت بدنه کولرهای صنعتی از ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک نانو کوره ای که بعد از 4 مرحله چربی گیری و فسفاته روی ورق پاشیده می شود ، استفاده شده است تا این کولر را در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت کند. همچنین ضخامت ورق استفاده در قسمت تشت آب 5.2 میلی متر ،در ستون ها ورق 2 میلی متر و در قسمت سقف ورق 1.5 میلی متر گالوانیزه است که مقاومت حداکثری ساختار و بدنه اصلی را سبب شده است.به همین دلیل بدنه کولرهای صنعتی شامل ۱۰ سال گارانتی هم خواهد بود که تضمین کننده کیفیت و دوام این محصول به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

خوب؛ حالا دیگه معلوم شد که یک محصول با کیفیت علاوه بر اینکه باید متریال کاربردی ایده آل داشته باشه باید توسط شرکت سازنده هم شامل گارانتی بشه. شرکت پادمان صنعت الهام مفتخر هست که در راستای فرهنگ مشتری مداری و پاسداشت حقوق مصرف کننده٬ کولرها ی صنعتی خودش رو ۱۰ سال گارانتی بدنه و ۲سال هم گارانتی کامل رو در نظر بگیره

                                                                                                                                                  

معرفی کولر صنعتی

                                                           www.padmansanat.ir

شماره های تماس                 ۰۹۱۲۰۴۷۳۴۸۳—۰۹۱۲۴۷۳۹۰۳۲

کد خبر: ۲۲۰٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha