۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
صادرات ماهی از بوشهر ممنوع شد
مدیر کل شیلات بوشهر در گفت‌وگو با بازار:

صادرات ماهی از بوشهر ممنوع شد

بوشهر- امینی مدیر کل شیلات استان بوشهر از ممنوعیت صادرات ماهی از استان بوشهر به منظور تثبیت قیمت ماهی خبر داد.

عقیل امینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه آبزی‌پروری از اولویت‌های شیلات استان بوشهر در سال جاری است و استاندار نیز تاکید زیادی در این زمینه دارد.

وی افزود: در پرورش میگو، با ایجاد سایت‌های جدید در منطقه شیف غربی و رودشور و واگذاری به متقاضیان، سطح زیر کشت رشد محسوسی خواهد داشت و امیدواریم برداشت میگوی پرورشی رشد کند.

مدیر کل شیلات استان بوشهر خاطر نشان کرد: سال گذشته، ۳۸ هزار تن میگو در مزارع پرورش میگو در استان بوشهر برداشت کردیم و امسال انتظار داریم به ۴۵ هزار تن افزایش یابد.

امینی تصریح کرد: در پرورش ماهی سی‌باس نیز شاهد افزایش قفس‌ها و اشتغال بیشتر در این عرصه هستیم که امسال میزان سرمایه‌گذاری افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم کنترل قیمت آبزیان اضافه کرد: برای تثبیت قیمت ماهی در بازار نیز اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و راهکارهای خوبی نیز اندیشیده شده است.

مدیر کل شیلات استان بوشهر از ممنوعیت صادرات ماهی از استان بوشهر خبر داد و گفت: به منظور کاهش قیمت ماهی، صادرات ماهی از استان بوشهر ممنوع است.

امینی افزود: جلسه‌ای با فرماندار و مسئولان گمرک دیر برگزار کردیم و در این جلسه که بمنظور تنظیم و کنترل قیمت ماهی تشکیل شد، در پایان مقرر شد بمنظور کنترل قیمت ماهی، صادرات ماهی از استان بوشهر ممنوع شود.

وی اضافه کرد: فرماندار شهرستان دیر نیز دستورات لازم به گمرک مبنی بر عدم خروج ماهی به کشورهای دیگر را صادر کرد و مقرر شد که اداره کل دامپزشکی استان بوشهر نیز مجوزی به منظور صادرات ماهی از استان صادر نکند.

کد خبر: ۲۲۰٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha