۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۱
خرید کاذب ارز جرم‌انگاری شود
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

خرید کاذب ارز جرم‌انگاری شود

نماینده مجلس گفت: ایجاد نیاز کاذب برای ارز زمینه‌ساز افزایش قیمت دلار می‌شود؛ در ایجاد نیاز کاذب باید با جدیت برخورد شود.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت‌: با فضاسازی و ایجاد نیازهای کاذب برای خرید ارز زمینه‌ساز افزایش قیمت دلار در کشور می‌شوند که باید درباره ایجاد این گونه نیازهای کاذب جرم‌انگاری و با این رفتارها با جدیت برخورد شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بازار ارز در کشور گفت: امروز شاهد افزایش درآمدهای ارزی کشورمان از جمله در حوزه فروش نفت هستیم و وضعیت منابع ارزی ما رو به بهبود است.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای سعی می‌کنند تا با فضاسازی و ایجاد جو روانی ایجاد نیاز کاذب برای خرید ارز بازار ارز کشور را ملتهب نگاه داشته و باعث افزایش قیمت دلار در کشور شوند.

محبی نجم‌آبادی افزود: در هیچ کشوری دلار کالای واسطه‌ای نیست و یک ارز است و افراد ارز و دلار خود را در صرافی‌ها تبدیل کرده و پول رایج کشور خود را دریافت می‌کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: اقداماتی که درباره ساماندهی بازار ارز صورت‌گرفته مبنی بر اینکه از کانال‌های رسمی ارز خریداری شود و مسائلی از این دست اقدامات مفیدی برای ساماندهی بازار ارز است و باید همان طور که گفتم با ایجاد نیازها و خریدهای کاذب است با جدیت برخورد شود تا ما شاهد فضای سالم در بازار ارز کشور باشیم.

کد خبر: ۲۲۰٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha