۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
قیمت انواع سرور اچ پی نسل G۱۰ HP

قیمت انواع سرور اچ پی نسل G۱۰ HP

سرورهای نسل دهم برند اچ پی ، یکی از کارآمد ترین سرور های موجود در دنیا است.

قیمت انواع سرور اچ پی نسل G۱۰ HP

سرورهای نسل دهم برند اچ پی ، یکی از کارآمد ترین سرور های موجود در دنیا است . این نسل از سرورها در فاصله ی کمی پس از توزیع به دلیل تغییراتی که از نظر تکنولوژی و سخت افزاری در این نسل نسبت به نسل های گذشته اتفاق افتاده بود ، در بازار توانستند به پرفروش ترین سرور موجود تبدیل شود. یکی از این تغییرات سخت افزاری ، استفاده از سری جدید پردازنده های زئون اینتل است ، سرور های اچ پی نسل دهم از پردازنده های Scalable پشتیبانی می کنند. ما در این مقاله قصد داریم به این نسل از سرور های کمپانی محبوب HP بپردازیم . پس اگر شما قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید و به دنبال یک سرور مطمئن و کارآمد هستید تا پایان این مقاله ما را همراه کنید.
 


 

بهترین مدل های سرور G۱۰

در این بخش قصد داریم به چند مدل از سرور های اچ پی که طبق آماراین برند ، لقب پر فروش ترین های این نسل را از آن خود کردند اشاره کنیم.

سرور HP DL۳۸۰ G۱۰

این سرور قادر به پشتیبانی از دوپردازنده ی نسل یک و نسل دوم Scalable با حداکثر ۲۸ هسته است ، همچنین دارای ۲۴ اسلات حافظه از نوع DDR۴ با سرعت ۲۶۶۶ و ۲۹۳۳ می باشد. سرور DL ۳۸۰ نسل ۱۰ اچ پی از تکنولوژی های HP Persistent Memory و Smart Memory و Intelligent System Tuning پشتیبانی می کنند. این سرور جهت امنیت در حفظ و نگهداری داده ها از تکنولوژی نرم افزار ILO۵ استفاده می کند.برای خرید سرور Hp DL۳۸۰ G۱۰ روی این لینک کلیک کنید.
 

سرور HP DL۳۶۰ G۱۰

این سرور جز سرورهای قدرتمند از نسل دهم اچ پی بوده و دارای انعطاف پذیری بالا و قیمت مناسبی است. این سرور در فرم تک یونیت است و از پردازنده های زئون اینتل پشتیبانی می کند. سرور DL۳۶۰ قادر به پشتیبانی از ۳ ترابایت رم از نوع DDR۴ بوده و ۱ عدد باتری ۹۶ وات است . برند اچ پی در طراحی این سرور از هوشمندی خاصی استفاده کرده است و این سرور را در دوابعاد ۴LFF و ۸ SFF طراحی کرده است.برای خرید سرور HP DL۳۶۰ G۱۰ اینجا کلیک کنید.

سرور HP ML۳۵۰ G۱۰

یکی از سرورهای Tower یا ایستاده ی قدرتمند اچ پی سرور ML۳۵۰ G۱۰ است . این سرور از دو پردازنده ی اینتل زئون Scalable پشتیبانی می کنند و دارای ۸ یا ۱۶ یا ۲۴ محل برای قرارگیری هارد هستند. در بسیاری از کسب و کار های مختلف از این سرور جهت پردازش و کارهای سنگین مانند تصویرسازی گرافیکی استفاده می شود.

قیمت انواع سرور اچ پی نسل G۱۰ HP


 

سرور HP DL۱۸۰ G۱۰

سرور DL۱۸۰ دارای فرم فکتور ۲U Rack بوده و از پردازنده های Gold تولید شده توسط شرکت اینتل از سری زئون پشتیبانی می کنند. حداکثر ظرفیت حافظه برای این سرور ۱ ترابایت است و مناسب کسب و کار های کوچک و متوسط هستند . این سرور ها جهت امنیت و نگهداری دیتا ها می توان از نرم افزار ILO۵ استفاده می کنند.

سرور HP ML۱۱۰ G۱۰

این سرور برای کسب و کار های کوچک که نیاز به پردازش های نسبتا سبکی را دارند بسیار مناسب است . این سرور دارای یک پردازنده از نوع زئون اینتل با سرعت ۳.۸ گیگاهرتز است . این سرور مجهز به رم های DDR۴ بوده و این سرور از منبع تغذیه ی ۳۵۰ یا ۵۰۰ یا ۵۵۰ یا ۸۰۰ وات را پشتیبانی می کند.

قیمت انواع سرور اچ پی نسل G۱۰ HP


 

بررسی مشخصات فنی سرور G۱۰

کمپانی اچ پی این نسل از سرور را در سال ۲۰۱۷ در بازار توزیع کرد . این سرور که با عملکرد مناسب و سرعت بالا و پردازش های سنگین توانست جز سرورهای محبوب دنیا قرار بگیرد. سرور های نسل ۱۰ از یک یا دو پردازنده زئون اینتل جهت پردازش استفاده می کند و از رم های نوع DDR۴ پشتیبانی می کنند. این سرور ها قابلیت ارتقا دارند و این امر موجب می شوند تا صاحبان کسب و کار با پیشرفت در حوزه ی خود نیاز به تعویض سرور و صرف هزینه های زیاد نداشته باشند ، بلکه با صرف هزینه های کمتر فقط سخت افزار های پیشچیده تری را برای سرور خود فراهم کنند. کمپانی اچ پی سرور های نسل دهم را طوری طراحی کرده است که شما می توانید از حافظه های SSD وNVMe به صورت همزمان استفاده کنید.

تفاوت سرورهای G۱۰ اچ پی با سرورهای DELL

برند DELL نیز یکی از برند های معروف در حوزه ی سرور و تجهیزات سرور است که توانسته پس از برند HP ، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین سرور ها و تجهیزات سرور را در بازار عرضه کند . ما در این بخش قصد داریم به تفاوت سرور های برند DELL با سرورهای نسل ۱۰ HP بپردازیم .

یکی از جنبه هایی که همیشه مورد بررسی قرار می گیرد ، مقایسه در قیمت دو برند است . به طور کلی برند DELL به انعطاف پذیری در قیمت عادت ندارد و این در حالی است که قیمت های برند اچ پی بسیار منعطف تر بوده است .

از لحاظ مصرف انرژی میان این دو سرور ، سرور های اچ پی دارای مصرف کمتری از انرژی هستند.

اما در رابطه با مهم ترین بحث که برای همه ی کسب و کارها مهم است ، بحث امنیت و حفاظت از داده ها است که سرور HP از ابزار مدیریتی ILO استفاده می کند و برند DELL از ابزاری به نام IDRAC که هر دوی این ابزار ها از نو پیشرفته هستند و در راستای حفاظت عالی عمل می کنند.

سخن پایانی
ما در این بخش قصد داشتیم شما را با سرور های نسل دهم اچ پی آشنا کنیم . حتما توجه داشته باشید در صورتی که قصد خرید سرور را دارید ، بهتر است بدانید که هیچ یک از برند های تولید کننده ی فعال در حوزه ی سرور و تجهیزات سرور در ایران شعبه ی مستقل ندارند و شما تنها می توانید از فروشگاه های وارد کننده ی سرور و تجهیزات سرور خرید خود را انجام دهید و به این نکته هم توجه داشته باشید که قیمت سرورها متغییر هستند و حتما از فروشگاه مد نظرتان ، قیمت را استعلام نمایید.
از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید ، سپاس گزاریم . امیدوارم توانسته باشیم شما را در این راستا شما را راهنمایی کرده باشیم.

کد خبر: ۲۲۰٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha