۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
برگزاری اولین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری با مشارکت فرابورس ایران

برگزاری اولین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری با مشارکت فرابورس ایران

معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با مشارکت فرابورس ایران از اولین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه رونمایی می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در این رویداد بین‌المللی فرابورس ایران و سایر بازیگران بازار تأمین مالی گرد هم جمع می‌شوند تا مخاطبان خود را با آخرین ظرفیت‌های تامین مالی حوزه نوآوری و فناوری در بازار سرمایه و سایر بازارها آشنا کنند.

پنل تامین مالی نوآوری با حضور مدیرعامل فرابورس

در جریان این رویداد و نمایشگاه بین‌المللی، نشست «بررسی تحلیلی تأمین مالی نوآوری و فناوری از بازار سرمایه، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها» با حضور مدیرعامل فرابورس ایران روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن سراج پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

با برگزاری نشست‌های تخصصی، فرصتی برای تبادل نظر و شناخت بهتر نیازها و مشکلات مخاطبان با یکدیگر و با کارشناسان حوزه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود.

همچنین چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه کارگاه‌ تخصصی «ظرفیت‌های بازار سرمایه برای شرکت‌های نوآور و فن‌آور» با حضور مدیران فرابورس برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و نشست‌های تخصصی، افزایش اطلاعات و دانش مخاطبان در مورد چالش‌ها و فرصت‌های مربوط به تأمین مالی است.

این نمایشگاه همچنین دارای بخش‌های اصلی و جانبی مختلفی شامل جشنواره معرفی تأثیرگذارترین نهادهای تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیا، سمینارها و ... در جهت ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری است.

بر این اساس، فرابورس ایران از امروز ۱۹ تا جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در سالن رویداد فینوتکس و در محل غرفه فرابورس میزبان مخاطبان این رویداد برای معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های تامین مالی نوآوری و فناوری از دریچه بازار سرمایه است.

کد خبر: ۲۲۰٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha