۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
رئیس جمهور در معرفی وزرای پیشنهادی جهاد و صمت تسریع کند
نماینده مردم بابل در مجلس:

رئیس جمهور در معرفی وزرای پیشنهادی جهاد و صمت تسریع کند

کریمی فیروزجایی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست در معرفی وزرای پیشنهادی وزارتخانه های جهاد، صمت و آموزش تسریع کند.

به گزارش بازار، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: از نگاه هوشمندانه و توجه کریمانه رهبر معظم انقلاب به جامعه شریف معلمان کشور به خانواده بزرگ تعلیم و تربیت تشکر می کنم و از دولت و مجلس تقاضا دارم اهتمام خودشان را در جهت ارتقای این دستگاه مهم زیربنایی و حل مشکل فرهنگی آن به کار بگیرند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از رئیس جمهور نیز در معرفی وزرای جهاد، صمت و آموزش و پرورش تسریع کرده و ان شاءالله وزارتخانه جدید بازرگانی نیز با رأی موافق نمایندگان و تائید شورای نگهبان آغاز فعالیت خواهد کرد و هر چه سریع تر این وزارتخانه از بلاتکلیفی خارج می شود.

وی در تذکری خطاب به وزرای نیرو، سرپرست جهاد کشاورزی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، گفت: خشکسالی های یکی دو سال اخیر و برخی از رودخانه های کشور به زیرساخت های کشاورزی و دامپروری خسارت جدی وارد کرده است و هم در حوزه تولید برنج، گندم و سایر محصولات استراتژیک و هم در حوزه دام و دامداری به ویژه برای عشایر مشکلاتی را ایجاد کرده است و بخش زیادی از مراتع کشور به دلیل خشکسالی امکان چرای دام وجود ندارد.

کریمی فیروزجایی اضافه کرد: از وزارتخانه های مربوطه تقاضا دارم برای حمایت از کشاورزان، دامداران و دامپروران برنامه کوتاه مدتی ارائه و سپس برنامه بلندمدتی در جهت توجه به زیرساخت های اصلی کشاورزی و دامپروری کشور ارائه و در این مسیر تمام اهتمام خود را به کار بگیرند.

کد خبر: ۲۲۰٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha