۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
بیش از یک میلیارد تومان برای رفع آسیب های اجتماعی به مناطق کم برخوردار گرگان تخصیص یافت
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

بیش از یک میلیارد تومان برای رفع آسیب های اجتماعی به مناطق کم برخوردار گرگان تخصیص یافت

گرگان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت:برای ۲۱ منطقه محروم گلستان بیش از یک میلیارد تومان در بخش رفع آسیب های اجتماعی اعتبار تخصیص یافت.

سید ساسان احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طرح رزمایش همدلی و مساوات با هدف کمک به نیازمندان در استان اجرا شده، اظهار کرد: در این طرح دو هزار و ۳۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط هفت دستگاه برای ۲۱ منطقه کم برخوردار گرگان توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان برای این مناطق استان بیش از یک میلیارد تومان در بخش رفع آسیب های اجتماعی اعتبار تخصیص داد.

وی از راه اندازی طرح کاروان سلامت در قالب این طرح خبر داد و گفت: هفته ای یکبار در محلات کم برخوردار ویزیت رایگان به همراه داروی رایگان عرضه می شود.

به گفته احمدی برای توسعه محلات کم برخوردار، بیش از ۷۰ میلیون ومان در زمینه روکش آسفالت و سایت چمن مصنوعی در سال گذشته هزینه شده است.

وی به اعزام۱۲۰ نفر از جوانان و نوجوانان جهادی به روستاهای محروم استان لرستان خبرداد و افزود: در طرح بنیاد احسان بیش از ۱۲ گروه جهادی از تمامی استان ها به این مناطق اعزام شدند که از استان گلستان ۱۲۰ نفر در این طرح حضور داشتند.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان، بهسازی و ساخت مدارس و حداث سرویس بهداشتی و حمام از اقدامات این گروه های جهادی در روستاهای محروم لرستان بود.

وی تهیه جهیزیه برای افراد کم درآمد را از دیگر برنامه های ستاد دانست و گفت: در این راستا ۲۵ سری جهیزیه تهیه شد که در مجموع ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

کد خبر: ۲۱۹٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha