۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
اجرای ۱۷۳ طرح توسعه اقتصاد روستایی در شهرستان گنبد کاووس
فرماندار گنبد کاووس خبرداد:

اجرای ۱۷۳ طرح توسعه اقتصاد روستایی در شهرستان گنبد کاووس

گنبد کاووس- فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای بند هشت مصوبات کارگروه اقتصادی، سرمایه گذاری کشور و شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ۱۷۳ طرح توسعه اقتصاد روستایی در گنبدکاووس اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری گنبد کاووس، عبدالقدیر کریمی اظهار کرد: در راستای برنامه ششم توسعه در سال گذشته تیم کارشناسی از طرف کارگروه اقتصاد سرمایه گذاری و اشتغال کشور با هدف ایجاد زمینه لازم برای توسعه اقتصاد روستایی کار مطالعاتی خود را انجام دادند.

وی تصریح کرد: در این مطالعات ظرفیت ها، زیرساخت ها و توپوگرافی روستاها مورد بررسی و تحقیق قرار گرفت، تا طرح های مورد نظر منجر به توسعه اقتصاد روستا شود.

کریمی ادامه داد: در حال حاضر ۱۷۳ طرح در ۲۱ روستای حوزه شهرستان احصا شده که از این تعداد ۱۳ روستا در بخش مرکزی و هشت روستا در بخش داشلی برون هستند.

وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور ادامه داد: امسال اعتبارات دولتی برای اجرای این طرح ها پیش بینی شده اما با توجه به تحریم های موجود و کمبود اعتبارات باید تلاش کنیم تا از طریق جذب سرمایه گذار بخش خصوصی منابع مالی را تامین کنیم.

فرماندار شهرستان گنبد کاووس گفت: بیشترین طرح های احصا شده در این روستاها در حوزه کشاورزی، شیلات، صنایع دستی،گردشگری است.

کد خبر: ۲۱٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha