۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
همکاری بین سازمان فنی‌ و حرفه‌ای و صندوق بازنشستگی کشوری

همکاری بین سازمان فنی‌ و حرفه‌ای و صندوق بازنشستگی کشوری

روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنا به این تفاهم‌نامه که در پایان نشست شورای معاونین این وزارتخانه و با حضور «سیدصولت مرتضوی» به امضای «نعمت‌الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و «غلامحسین حسینی‌نیا» معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور رسید، ۵ میلیون نفر ساعت آموزش در ۳۰۰ عنوان استاندارد شغلی از طریق سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای در طول ۵ سال، به صندوق بازنشستگی کشوری ارائه می‌شود.

ارتقای مهارت و توانمندی ذینفعان و فرزندان بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، مهم‌ترین اهداف از انعقاد این قرار داد همکاری عنوان شده است.

۱۰۰ هزار نفر بازنشسته، فرزندان، خانواده بازنشستگان و کارکنان هلدینگ‌های مربوطه، جامعه هدف صندوق بازنشستگی کشوری را تشکیل می‌دهند.

اجرای طرح‌های آینده‌پژوهی، تعیین چشم‌انداز، سیاستگذاری در حوزه مهارت‌آموزی، برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس‌های تخصصی، استفاده متقابل از کارشناسان، مربیان و مدرسان طرفین در بخش‌های آموزشی و مهارتی و انتشار مجلات تخصصی و مهارتی از دیگر حوزه‌های مشترک همکاری صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای عنوان شده است.

کد خبر: ۲۱۹٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha