۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
وزارت کار به وضعیت بازنشستگان و کارگران توجه کند
نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس:

وزارت کار به وضعیت بازنشستگان و کارگران توجه کند

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس خطاب به وزیر کار گفت: دم از حمایت از کارگران و بازنشستگان میزنید اما در عمل هیچ کاری انجام نمی‌دهید. لذا تذکر می‌دهم که نسبت به وضعیت بازنشستگان توجه کنید.

به گزارش بازار، حسن لطفی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بارها در جلسات کمیسیون اجتماعی به شما گفتیم که کدام بازنشسته عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و کدام فرزند بازنشسته عضو هیات مدیره هلدینگ‌های شستا است. چرا نسبت به بازنشسته‌ها و کارگران بی توجه هستند.

وی ادامه داد: بارها به شما گفتیم که شرکت‌های شستا حتی یک ریال هم در استان همدان سرمایه گذاری نکرده اند. تنها یک شرکت سرمایه گذاری کرده که پس از ۴ ماه هنوز اندر خم یک کوچه بوده و نه تنها به بهره برداری نرسیده بلکه هنوز در ابتدای راه است.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس خطاب به وزیر کار عنوان کرد: دم از حمایت از کارگران و بازنشستگان میزنید اما در عمل هیچ کاری انجام نمی‌دهید. لذا تذکر می‌دهم که نسبت به وضعیت بازنشستگان توجه کنید.

وی افزود: از وزیر ورزش بارها درخواست کردیم که شهرستان رزن و درگزین به دلیل محرومیت چرا باید فاقد امکانات ورزشی باشد. چرا نسبت این امر بی توجه هستید، لطفا نسبت به تخصیص اعتبار ورزشی این مناطق محروم اقدام نمایید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهرستان‌های رزن و درگزین با مشکل تامین آب شرب مواجه هستند.

کد خبر: ۲۱۹٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha