۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
دولت نسبت به امهال وام های کشاورزان اقدام کند
نماینده مردم ایلام در مجلس:

دولت نسبت به امهال وام های کشاورزان اقدام کند

نماینده مردم ایلام در مجلس اظهار داشت: از دولت می خواهیم در راستای امهال وام های کشاورزی حرکت اساسی انجام دهد، زیرا در مضیقه هستند.

به گزارش بازار، سارا فلاحی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: نایب قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ دختران شجاع و نجیب سرزمینم در آسیا را تبریک عرض می کنم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس یازدهم افزود: آقای رئیس جمهور، از شما انتظار داریم برای سکانداری وزارتخانه هایی که با سرپرست اداره می شوند، افرادی را معرفی کنید که قابلیت حفاظت از حقوق مردم را داشته باشند.

وی بیان کرد: نظام پرداخت حقوق و مزایا باید اصلاح شود و مبتنی بر عدالت و شعارهای انقلاب اسلامی متحول شود. به واسطه نظام کج و معوج پرداخت حقوق و مزایا است که کارکنان وزارت کشور به عنوان یک وزارتخانه حاکمیتی و فرابخشی که پیش قراول توسعه کشور است و در حوزه های اجتماعی، سیاسی، امنیتی و انتظامی فعالیت می کند، امروز در مضیقه اقتصادی و مالی هستند، مدیریت اکثر بحران های کشور را به وزارت کشور واگذار کردیم، اما متاسفانه به واسطه بحران معیشتی و اقتصادی که کارکنان وزارت کشور دارند، نمی تواند بحران های مالی خود را مدیریت کند، انتظار داریم دولت و مجلس در کنار هم به این عزیزان توجه بیشتری کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: قانون مزایای مناطق جنگی برای بازنشستگان، پاداش فرهنگیان و همسان سازی بازنشستگان به مثنوی ۷۰ مَن کاغذی تبدیل شده است که عدم اجرای آن هزاران سوال را روبروی بازنشستگان ما گشوده است، انتظار می رود ورود اساسی به این موضوع داشته باشید و برای این قوانین تامین اعتبار انجام دهید.

فلاحی تصریح کرد: از مجلس محترم می خواهیم مصوبه غیرقانونی، غیرحقوقی و غیرعلمی شورای انقلاب فرهنگی درباره کنکور را مورد بررسی قرار داده و در راستای توقف آن حرکت کند. هچنین از دولت می خواهیم در راستای امهال وام های کشاورزی حرکت اساسی انجام دهد، زیرا در مضیقه هستند.

کد خبر: ۲۱۹٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha