۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
حضور ۴۵۰ مشارکت کننده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

حضور ۴۵۰ مشارکت کننده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

دبیر رویداد اینوتکس با اشاره به حضور صنایع بزرگ و پاویون‌های بین المللی در این رویداد گفت: نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ با حضور ۴۵۰ مشارکت کننده برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار، سجاد عباسی فشمی دبیر رویداد اینوتکس ۲۰۲۳ با اشاره به مشارکت ۴۵۰ مجموعه در نمایشگاه امسال گفت: گروه صنعتی انتخاب، مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پیام و پاویون کشور روسیه از بزرگترین شرکت کنندگان در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ هستند.

وی افزود: گروه صنعتی انتخاب به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های صنعتی کشور با حضور در نمایشگاه، نیازهای فناورانه خود را در نمایشگاه ارائه خواهد کرد.

عباسی با اشاره به پیش بینی بازدید بیش از یکصد هزار نفری از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ گفت: علاوه بر تغییرات ظاهری در نمایشگاه، اولین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری با عنوان «فینوتکس» نیز امسال برگزار خواهد شد که برترین‌های حوزه تأمین مالی و سرمایه گذاری تقدیر خواهند شد.

دبیر رویداد اینوتکس در خصوص استیج‌های نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ نیز گفت: امسال ما شاهد برگزاری سه استیج در حوزه موضوعات عمومی کسب و کارها از جمله شرایط فعلی استارتاپ ها، شرایط شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری، حوزه آینده فناوری در حوزه‌های هوش مصنوعی، دیجیتال و ... و حوزه قوانین مرتبط با حوزه دانش بنیان از جمله قانون جهش تولید دانش بنیان و محدودیت‌های اینترنتی خواهیم بود.

عباسی فشمی تأمین مالی جمعی را یکی دیگر از بخش‌های مهم نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ برشمرد و افزود: در بخش تأمین مالی جمعی ۳ طرح استارتاپی تضمین شده توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه و ۵۰ میلیارد تومان جذب سرمایه این استارتاپ‌ها توسط مخاطبین اینوتکس تأمین مالی جمعی خواهد شد.

وی با اشاره به حضور کشورهای عضو سازمان D۸ و کشور روسیه در نمایشگاه اینوتکس گفت: در رویداد اینوتکس شاهد برگزاری مراسم اختتامیه رویداد کنز نیز خواهیم بود. در این رویداد بیش از ۳۰ کشور طرح‌های خود را ارائه داده اند که پس از بررسی‌ها توسط بنیاد مصطفی، برگزیدگان این رویداد در روز پایانی اینوتکس ۲۰۲۳ معرفی و تقدیر خواهند شد. هم چنین با توجه به همزمانی نمایشگاه اینوتکس با نمایشگاه ایران اکسپو تبادل مخاطب با این نمایشگاه نیز صورت خواهد گرفت و هیأت‌های تجاری از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد. از طرفی نمایندگانی از سفارت‌های کشورهای مختلف هم از اینوتکس ۲۰۲۳ بازدید خواهند کرد.

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ روزهای ۱۹ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ لغایت ۱۸ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌گردد.

کد خبر: ۲۱۹٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha