۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
موافق لایحه مالیات بر معاملات مکرر مسکن هستم
عضو علی البدل هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان:

موافق لایحه مالیات بر معاملات مکرر مسکن هستم

گرگان-صداقتی، عضو علی البدل هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان گفت: سالهاست که مسئولیت، سرمایه گذاری و زحمات ساخت مسکن با انبوه‌سازان است اما سود حاصل از این تجارت عاید دلالان می‌شود.

عسگر صداقتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه لایحه مالیات بر معاملات مکرر اقدام خوبی از سوی دولت بوده، اظهار کرد: مشروط بر آنکه به این لایحه به درستی عمل شود و مواردی به آن اضافه نشود که در نهایت منجر به دلالی و سوداگری شود.

عضو علی البدل هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ضمن بیان این مطلب که این لایحه باید بسیار زودتر از اینها برای مقابله با دلالان ارائه می شد، افزود: هرچند که این مساله موانعی برای انبوه سازانی که با مصالح فروشان تهاتر می کردند ایجاد خواهد کرد که دولت برای این افراد هم باید راهکاری بیاندیشد.

رئیس انجمن انبوه سازان اردبیل اضافه کرد: سالهاست که مسئولیت، سرمایه گذاری و زحمات ساخت مسکن با انبوه‌سازان است اما سود حاصل از این تجارت عاید دلالان می‌شود براین اساس موافق این لایحه هستم زیرا دست بسیاری از افراد فرصت طلبان از معاملات و سودهای کلان کوتاه می شود.

وی از ناپختگی تصمیمات دولتمردان در حوزه اقتصاد به خصوص مسکن انتقاد کرد و گفت: این مشکل متعلق به امروز و دیروز نیست و مدتهاست که بخش خصوصی با ناآگاهی مدیران مواجه است.

به گفته عضو علی البدل هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان، یکی از عوامل بروز چنین مشکلاتی مشورت نگرفتن از بخش خصوصی و افراد متخصص است.

او در خاتمه خاطر نشان کرد: بهتر است دولت پیش از اتخاذ هرگونه تصمیمی در حوزه اقتصاد با کارشناسان، متخصصین و فعالان حوزه صحبت کرده و نظر آنها را جویا شود.

کد خبر: ۲۱۹٬۷۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha