۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
همدان ۴۴ کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فعال دارد
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان همدان:

همدان ۴۴ کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فعال دارد

همدان - سماواتی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان، عشایر همدان گفت: در حال حاضر ۴۴ کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در استان فعال است.

مهدی سماواتی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: همگانی شدن بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خدمت بزرگی به روستاییان است و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان، عشایر استان همدان در دو سال اخیر فعالیت خوبی در جذب مستمری بگیران داشته است.

وی بابیان اینکه حمایت های استاندار همدان در سال گذشته باعث شد همدان از فعال‌ترین استان‌ها در ارزیابی عملکرد وزارت در حوزه بیمه روستاییان و عشایر در سال ۹۸ باشد، افزود: ۱۰۷ هزار نفر در ۸۰۰ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان عضو هستند و جذب ۱۱ هزار نفر برای سال ۹۹ پیش بینی شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: در حال حاضر ۴۴ کارگزاری بیمه اجتماعی این اقشار در استان فعال و بستر خدمات صندوق به بخش خصوصی واگذار شده است.

سماواتی بابیان اینکه بیمه های اجتماعی باید فراگیر شود، اضافه کرد: سال گذشته به ۷۰۰ هزار نفر مستمری بگیران تسهیلات پرداخت شده است.

وی بر اطلاع رسانی خدمات این صندوق برای فراگیری بیمه اجتماعی در روستاهای همدان و تحت پوشش قراردادن روستاییان و استفاده از مزایای این صندوق تاکید کرد و گفت: فراگیری بیمه اجتماعی روستاییان، از مهاجرت روستاییان به عنوان تولیدکننده به شهر جلوگیری می‌کند.

سماواتی افزود: باید با همکاری رسانه ها، صدا و سیما و تعامل با فرمانداران، بخشداران و دهیاران، زمینه جذب بیشتر افراد در صندوق فراهم و سهمیه استان همدان در سال ۹۹ در بخش بیمه اجتماعی روستاییان محقق شود.

کد خبر: ۲۱٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha