۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
تعهد دولت در نهضت ملی مسکن در استان ها باید اجرایی شود
مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی:

تعهد دولت در نهضت ملی مسکن در استان ها باید اجرایی شود

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: هم اینک یک سال و نیم از اجرای طرح اولویت دار نهضت ملی مسکن در کشور می گذرد و باید تعهد دولت در استان های مختلف کشور در خصوص این طرح اجرایی شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین مذنب در نشست شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: طبق وعده رئیس جمهور باید وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۱۰ استان بررسی می شد که کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های مشخص شده است.

وی افزود: در این ۱۰ استان از لحاظ جغرافیایی طرح ارزیابی می شود و چنانچه اختلافی بین دستگاه های اجرایی باشد رفع می شود و همچنین از توان وزارت راه و شهرسازی برای رفع مشکلات بهره خواهیم برد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ابراز کرد: به طور کلی در این سفر مشکلات استان بررسی می شود اگر مشکل استانی است، آن را همین‌جا حل می کنیم چنانچه در توان وزارتخانه نبود باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

مذنب تاکید کرد: یک سال و نیم از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان ها می گذرد باید ببینیم کجا هستیم البته در کهگیلویه و بویراحمد کارهای خوبی هم انجام شده است ولی باید سرعت پروژه ها افزایش یابد.

وی ادامه داد: بانک های استان موظفند بدون محدودیت تسهیلات واحدهای خود مالک را پرداخت کنند و هر تقاضایی آمد باید پرداخت کنند.

کد خبر: ۲۱۹٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • FR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 0
      سلام در برخی سازمان های نظام مهندسی تعرفه های طراحی و نظارت برای امسال به شدت افزایش یافته در حالی که مرحوم رستم قاسمی پارسال فقط اجازه افزایش سی درصدی تعرفه ها رو داده بود آقای بذرپاش باید به موضوع و رود کنه و اجازه سواستفاده به سازمان های نظام مهندسی نده از خبرگزاری بازار میخوایم موضوع رو پیگیری کنه اگر سازمان نظام مهندسی همین جور هزینه ها رو افزایش بده دیگه کسی ساخت و ساز نمیکنه