۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
تعمیرات ۱۰۰ هزار مگاوات نیروگاهی در کشور انجام می‌شود
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی:

تعمیرات ۱۰۰ هزار مگاوات نیروگاهی در کشور انجام می‌شود

نکا- مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: برای تامین برق پایدار در تابستان ۱۰۰ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی نیروگاه ها در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از نیروگاه نکا، عبدالرسو پیشاهنگ در بازدید از نیروگاه نکا با تاکید بر اینکه فصل تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، گفت: در تلاشیم با اتمام به موقع برنامه‌های تعمیراتی بتوانیم تمامی واحدهای نیروگاهی را با آمادگی کامل برای تامین برق پایدار روزهای اوج مصرف برق کشور در اختیار داشته باشیم.

پیشاهنگ در جریان این بازدید با اشاره به افزایش تدریجی دمای هوا و ضرورت تأمین برق مورد نیاز مشترکان، بر جدیت بیشتر و تلاش جهادی کارکنان بخش تولید و آمادگی کامل واحدهای نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی قبل از ورود به ایام پیک مصرف تاکید کرد.

وی تولید پایدار انرژی و تامین برق مورد نیاز مشترکان را اولویت اول صنعت برق حرارتی دانست و گفت: در هوای گرم تابستان با توجه به ضرورت استفاده از سیستم‌های سرمایشی، مردم بحق انتظار دارند که برق مورد نیاز آنان بدون وقفه تامین شود، بنابراین برای ایفای این رسالت سنگین لازم است که همه واحدهای نیروگاهی آمادگی کامل را برای تولید حداکثری داشته باشند تا بتوانیم از آزمون دشوار تامین انرژی در ایام پیک مصرف امسال با موفقیت و سربلندی عبور کنیم.

مدیرعامل برق حرارتی با اشاره به اجرای فصل تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی سراسر کشور، افزود: از ابتدای مهرماه سال گذشته به منظور تامین برق پایدار پیک تابستان امسال ۱۰۰ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۱۹٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha