۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
ساخت مسکن مطابق با وعده دولت پیش نمی‌رود
نماینده مردم قروه در مجلس:

ساخت مسکن مطابق با وعده دولت پیش نمی‌رود

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: متاسفانه انسجام و هماهنگی لازم برای اجرای پروژه ملی و بسیار عظیم طرح نهضت مسکن و ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی میان دستگاه‌ها مشاهده نمی‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن در حوزه انتخابیه خود گفت: در شهرستان‌های قروه و دهگلان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن علی رغم دشواری تامین زمین در استان کردستان، زمین تامین کردیم اما در مرحله اجرا با مشکلاتی مواجه هستیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناهماهنگی دستگاه‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، افزود: در فاز اول به میزان متقاضیان مسکن زمین تامین شده است اما متاسفانه در فاز بعدی به دلیل بروکراسی دستگاه‌هایی نظیر وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان‌ها و شهرداری‌ها و ... و همچنین وجود برخی ناهماهنگی‌ها، با مشکل مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متاسفانه انسجام و هماهنگی لازم برای اجرای پروژه ملی و بسیار عظیم طرح نهضت مسکن و ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی میان دستگاه‌ها مشاهده نمی‌شود و این امر نه تنها در حوزه انتخابیه بنده، بلکه در سایر استان‌ها نیز ایراداتی در مسیر اجرای این پروژه وجود داشته و مطابق برنامه و وعده دولت پیش نمی‌روند از این رو مردم نیز گله مند هستند و انتظار متقاضیان و نمایندگان مردم برآورده نشده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه گزارش ها از میزان اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت مرتب به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود لذا انتظار داریم کمیسیون عمران و مجلس به صورت جدی ورود کنند تا اجرای پروژه ها تسریع شده و قانون جهش تولید مسکن که یک قانون خوب و مورد نیاز مردم است، در مسیر اجرا با مشکل مواجه نشود.

کد خبر: ۲۱۹٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha