۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
پیگیری موضوع عدم استفاده برخی پزشکان از کارت‌خوان
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد

پیگیری موضوع عدم استفاده برخی پزشکان از کارت‌خوان

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از پیگیری موضوع عدم استفاده برخی پزشکان از کارت‌خوان از مسئولان مربوطه خبر داد و بر ضرورت نظارت دقیق سازمان امور مالیاتی و وزارت بهداشت بر این موضوع تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسینعلی شهریاری از پیگیری عدم استفاده برخی پزشکان از کارت خوان خبر داد و گفت: در نشستی که با وزیر بهداشت، معاونان ایشان و روسای دانشگاه ها داشتیم نسبت به این موضوع گلایه و تاکید کردیم که بر اساس قانون تمامی پزشکان باید از کارت‌خوان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پزشکان نباید مردم را برای تهیه وجه نقد سرگردان کنند، افزود: بسیاری از پزشکان در این رابطه همکاری لازم را داشته اند اما برخی از پزشکان مانند سایر مشاغل فرار مالیاتی دارند که می طلبد برای جلوگیری از فرارهای مالیاتی، نظارت‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه افزایش یابد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه سازمان امور مالیاتی، متولی رسیدگی به فرار مالیاتی است، ادامه داد: مراکز درمانی و پزشکان نباید از مردم تقاضای پول نقد یا کارت به کارت کردن داشته باشند و وزارت بهداشت و سازمان امور مالیاتی باید نظارت دقیقی بر این امر داشته باشند البته کمبود نیرو یکی از مشکلات جدی وزارت بهداشت است و سازمان اداری و استخدامی اجازه استخدام نیرو را نمی دهد.

کد خبر: ۲۱۹٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha