۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
زمین مسکن ملی به ۶۰ خانواده گلستانی دارای سه فرزند یا بیشتر واگذار شد
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

زمین مسکن ملی به ۶۰ خانواده گلستانی دارای سه فرزند یا بیشتر واگذار شد

گرگان- ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکنون به ۶۰ خانواده گلستانی دارای سه فرزند یا بیشتر متقاضی مسکن، زمین واگذار شده است.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سفر دوم ریاست جمهور به گلستان عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن آماده شروع است و با قوت بیشتری مراحل آن طی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان این نکته که چهار هزار مسکن در استان ساخته خواهد شد، افزود: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی ضمن یادآوری این نکته که چهار هزار واحد روستایی هم در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: عملیات ساخت سه هزار واحد روستایی آغاز شده و هزار واحد هم آماده واگذاری به متقاضبان است.

ملک ادامه داد: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای خانواده های دارای سه فرزند یا بیشتر که متقاضی مسکن هستند برنامه ریزی شده که در این راستا برای ۵۵۴ خانواده متقاضی، تخصیص زمین انجام شد و ۶۰ قرارداد آماده م در این زمینه آماده واگذاری است.

او ضمن اشاره به تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در این راستا برای ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی با دانشگاه گلستان تفاهم نامه ای منعقد کردیم و قرار شد تا زمین هایی که در اختیار دانشگاه قرار دارد به مسکن متاهلین اختصاص یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از نشست با مسئولان دانشگاه آزاد گنبدکاووس خبر داد و گفت: سه هکتار از اراضی این دانشگاه آزاد گنبد به ساخت مسکن اساتید و کارکنان دانشگاه در قالب طرح نهضت ملی مسکن اختصاص می یابد.

کد خبر: ۲۱۹٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha