۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
ساکنان کوی فلسطین در زنجان به زودی جابه‌جا می‌شوند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

ساکنان کوی فلسطین در زنجان به زودی جابه‌جا می‌شوند

زنجان- اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه یکی از هشت سکونتگاه غیر رسمی زنجان، کوی فلسطین است، گفت: خوشبختانه به زودی نسبت به جابه جایی ساکنان کوی فلسطین اقدام خواهد شد.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار،به جا به جایی ساکنان کوی فلسطین زنجان اشاره کرد و گفت: یکی از هشت سکونتگاه غیر رسمی زنجان، کوی فلسطین است که ساکنان این منطقه در سه سطح بررسی و تقسیم بندی شده و با اولویت اسکان مد نظر قرار گرفته اند.

وی ابراز کرد: هشت محله هدف بازآفرینی شهری یا سکونتگاه‌های غیر رسمی در طرح تفصیلی شهر زنجان لحاظ شد تا برای حل مشکلات و جابه جایی آنها برنامه ریزی و اقدام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه کوی فلسطین در بخش جنوبی شهر در حریم راه آهن قرار دارد و در سفر هیات دولت به استان مورد بازدید رییس جمهور قرار گرفت،گفت: مقرر شد نسبت به جا به جایی آن به سایر نقاط شهری اقدام شود که این مهم در دستور کار قرار دارد.

اسماعیلی تاکید کرد: کارهای اولیه آن از قبیل پایش محله به لحاظ تعداد اسکان خانواده، وضعیت و موقعیت اسکان، مساحت زمین و همچنین بخش های اجتماعی آن انجام گرفته است.

وی گفت: خوشبختانه به زودی نسبت به جابه جایی ساکنین کوی فلسطین اقدام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه برای شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر ابتدا طرح جامع و سپس طرح تفصیلی تهیه می شود که آخرین بازنگری طرح تفصیلی شهر زنجان مربوط به سال ۸۸ است،ابراز داشت: طرح جامع این شهر مجددا در سال ۱۴۰۰ انجام و ابلاغ شد و هم اکنون با هماهنگی شهرداری زنجان بحث آماده کردن نقشه های پایه برای طرح تفصیلی بر اساس همین طرح در دستور کار قرار گرفته است.

اسماعیلی بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای اقدامات مشترک با سایر دستگاه ها برای انجام پروژه های مختلفی از قبیل کتابخانه، ساخت ورزشگاه، فضای سبز و پارک در این مناطق و سکونتگاه‌ها همکاری می کند.

کد خبر: ۲۱۹٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • داوودوفا IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      0 0
      باتشکراز استادگرانقدروبااخلاق ورزش تکواندو ومهندس تواناوجسوروباغیرت شهرمان زنجان