۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
چندبار قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی در یکسال گذشته افزایش یافته است
عضو هیات رئیسه مجلس:

چندبار قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی در یکسال گذشته افزایش یافته است

سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اولین مخاطب مهار تورم دولت است که متاسفانه بخش‌های وابسته به دولت و شبه دولتی‌ها به گرانی دامن می‌زنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی درباره گرانی کالاهای اساسی، گفت: اولین مخاطب مهار تورم دولت است که متاسفانه بخش‌های وابسته به دولت و شبه دولتی‌ها به گرانی دامن می‌زنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: گران شدن یک زنجیره، بر همه زنجیره‌ها مانند مرغ، مواد شوینده، قند و شکر و... اثرگذار است و مردم از این وضعیت گلایه دارند؛ آقای رئیس جمهور به این موضوع ورود کند و اجازه ندهد این مسئله به اعتماد مردم آسیب بزند.

در موضوع مهار تورم نباید به شعار بسنده کرد
وی در تشریح موضوع فوق به بیان مثالی پرداخت و ادامه داد: شهرک‌های صنعتی سال گذشته سه بار و امسال نیز یک بار قیمت زمین‌ها را در برخی استان‌ها افزایش داد این در حالی است که سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی زیرمجموعه وزارت صمت است؛ این موضوع نشان می‌دهد که در موضوع مهار تورم نباید به شعار بسنده کنند یعنی باید همه افراد مسئول پای کار بیایند.

سلیمی اضافه کرد: ما از اینکه به شعار سال تا این حد توسط برخی بخش‌ها بی‌توجهی می‌شود، ناراحت هستیم، توقع این است که آقای رئیس جمهور به این بخش‌ها تذکرات لازم را بدهند و علاوه بر تذکر برخورد کنند، همان گونه که در خوزستان با ۱۵ مدیر برخورد شد، از این مدیران در همه استان‌ها وجود دارد در برخی از استان‌ها ۵۰ مدیر و در برخی دیگر ۱۰۰ مدیر ضعیف داریم که امیدوارم آقای منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور– که به ایشان ارادت نیز داریم- سریع تر به این موضوع ورود کند.

کد خبر: ۲۱۹٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یوسفی US ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      0 0
      سلام تولید کننده هستم نزدیک ۳ سال است نتونستیم از شهرک های صنعتی زمین بگیریم مدت ۳ ماه میشه استاندار وقت نمیده مسوولان هم متاسفانه شوت شوت از استان اردبیل