۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بخش خصوصی شفافیت وزارت جهاد کشاورزی را ستود
در نامه‌ای به رئیس‌جمهور؛

بخش خصوصی شفافیت وزارت جهاد کشاورزی را ستود

اتخاذ سیاست اتاق شیشه‌ای وزارت جهادکشاورزی در التزام به قانون شفافیت، ایجاد رقابت سالم برای بخش خصوصی و پیشگیری از بروز فساد اداری، مورد حمایت قاطع بخش خصوصی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهادکشاورزی، دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران در نامه‌ای به رییس جمهور با تقدیر از انتشار عمومی «لیست تایید دستگاه» توسط معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی، این اقدام را گام عملی در تحقق شعار شفافیت و فسادستیزی در دولت سیزدهم برشمرد.

در بخشی از نامه محمدمهدی نهاوندی به سید ابراهیم رییسی، آمده است: «لازم می‌داند به نمایندگی از همه اعضای این تشکل، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تصمیم معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی در خصوص انتشار عمومی «لیست تایید دستگاه» برای تخصیص ارز کالاهای اساسی، اعلام نمایم.»

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران با تصریح بر اقدام عملی وزارت جهادکشاورزی در تحقق شفافیت، برداشتن این گام را تاکیدی بر شعار فسادستیزی دولت سیزدهم دانست و حمایت کامل از آن را اعلام داشت.

اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران در ادامه، حمایت کامل رییس دولت از این اقدام وزارت جهادکشاورزی را خواستار شد و بر تداوم این روند ارزشمند در سایر فرایندها به ویژه حوزه اقتصادی، اظهار امیدواری کرد.

گفتنی‌ است؛ رونوشت نامه به رییس‌جمهور، علاوه بر نمایندگان مجلس به سازمان بازرسی کل کشور و معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات ارسال شده است.

کد خبر: ۲۱۹٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha