۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴
وزارت نیرو برای تامین برق تابستان برنامه داشته باشد
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس:

وزارت نیرو برای تامین برق تابستان برنامه داشته باشد

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: یکی از سوالات بنده از وزیر نیرو در خصوص اجرای طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آباد کتول بوده که در مصوبات سفر رئیس جمهور به این منطقه لحاظ شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، در تشریح سوال خود از وزیر نیرو در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که در سال‌های اخیر با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، مشکلات مربوط به تامین آب شرب برای روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه است. در این راستا لازم است مجموعه وزارت نیرو برای تامین اعتبارات و تسریع در تکمیل پروژه های آبرسانی شهرستان علی آباد کتول اقدام کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از سوالات بنده از وزیر نیرو در خصوص اجرای طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آبادکتول بوده که در مصوبات سفر رئیس جمهور به این منطقه لحاظ شده است و متاسفانه برخی از مدیران همکاری لازم را انجام نمی دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اضافه کرد: یکی دیگر از مضوعاتی که لازم است وزیر نیرو به آن توجه داشته باشد، قطعی برق پیاپی در ایام تابستان است که باید از هم اکنون برای این امر نیز برنامه ریزی های لازم را داشته باشد؛ با توجه به گرما هوا در شهرهای شمالی و ضرورت استفاده از وسایل سرمایشی توسط مردم و نیز ضرورت فعالیت مداوم و بدون قطعی کارگاه‌ها و صنایع این منطقه وزارت نیرو باید نسبت به جلوگیری از قطعی برق شهرستان علی آباد کتول اهتمام لازم را داشته باشد.

کد خبر: ۲۱۹٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha