۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان رتبه نخست را در طرح خانه های احسان در کشور کسب کرد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان رتبه نخست را در طرح خانه های احسان در کشور کسب کرد

گرگان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان از کسب رتبه نخست استان در اجرای طرح خانه های احسان در سطح کشور خبر داد و گفت: تلاشمان توانمندسازی افراد در محلات کم برخوردار است.

سید ساسان احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار از رسیدی به محلات کم برخوردار در قالب طرح خانه های احسان خبر داد و اظهار کرد: ستاد فرمان اجرایی امام در گلستان سال گذشته پنج منطقه را تحت پوشش قرار داد که در این راستا رتبه اول را در کشور کسب کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان افزود: قرار شد در سال جدید تعداد پوشش این محلات کم برخوردار استان برای ستاد به ۱۳ محله برسد که این محلات مربوط به شهرهای گرگان، کردکوی، آزادشهر و گنبدکاووس است.

وی با بیان اینکه اقدامات زیادی در حوزه توانمند سازی محلات انجام شده، گفت: ضمن تهیه اطلاعات پایه ای از مناطق، از ظرفیت ساکنان این محلات هم برای رسیدگی به نیازهای افراد کم برخوردار استفاده می شود.

احمدی فعالیت در بخش های فرهنگی، درمانی، اشتغال، ورزشی وشناسایی آسیب های اجتماعی و رفع آن را از جمله فعالیت های ستاد در این مناطق اعلام کرد.

وی افزود: در بحث درمان هفته ای یک روز ویزیت رایگان در این محلات انجام می شود همچنین در بحث اشتغالزایی هم برگزاری دوره های آموزشی و معرفی این افراد برای تسهیلات مشاغل خانگی را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه نگاهمان توانمند سازی فراد در این محلات است، اضافه کرد: ساخت یا بهسازی مدارس ین محلات هم در دستور کار است که در این راستا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد برکت برای مدارس این محلات اختصاص یافته است.

کد خبر: ۲۱۹٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha