۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
انجام ۴۶۹ مورد بازرسی از اصناف در قم/ ۱۵۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد
طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد؛

انجام ۴۶۹ مورد بازرسی از اصناف در قم/ ۱۵۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد

قم - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از انجام ۴۶۹ مورد بازرسی از اصناف مختلف در قم طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: پس از این بازرسی‌ها یک واحد پلمب و ۱۵۲ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف، معدوم شد.

به گزارش بازار به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶۹ مورد بازرسی از اصناف مختلف در قم توسط کارشناسان بهداشتی انجام شد که ۲۶۶ مورد آن مربوط به بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بود.

وی افزود: ۴۳۰ صنف از این تعداد در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و ۳۶۸ مورد نیز تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: طی این مدت یک واحد پلمب و ۱۵۲ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف، معدوم شد.

وی همچنین گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۳ مورد سنجش مواد غذایی انجام و سه مورد نیز نمونه برداری مواد غذایی انجام شد، همچنین ۵ مورد شکایت مردمی که از طریق سامانه ۱۹۰ ثبت شده بود نیز بررسی شد.

محبی اظهار کرد: یکی از اقدامات این واحد، بررسی و حضور در منازل افرادی است که مبتلا به کرونا هستند که نظارت‌های بهداشتی در این خصوص نیز انجام شد.

کد خبر: ۲۱٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha