۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
کمیسیون اصل ۹۰ حق دخالت در حوزه حمل و نقل را ندارند
رئیس کانون انجمن‌های صنفی حمل و نقل در گفتگو با بازار:

کمیسیون اصل ۹۰ حق دخالت در حوزه حمل و نقل را ندارند

اردبیل - رستمی، رئیس کانون انجمن‌های صفنی شرکت‌های حمل و نقل کشور گفت: کمیسیون اصل ۹۰ و وزارت اقتصاد حق دخالت و تصمیم‌گیری در مورد فعالان حوزه حمل و نقل و رانندگان را ندارند.

رضا رستمی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: چالش جدی ما دخالت دستگاه‌های غیرمرتبط در حوزه حمل و نقل است که برخی گله‌مندی‌ها و ناراحتی فعالان این حوزه را به همراه داشته و امیدواریم به دور از سیاسی‌بازی‌ها و نگاه دستوری مشکلات و دغدغه‌های فعالان حوزه حمل و نقل و رانندگان برطرف شود.

وی تصریح کرد: ۴۰ درصد دغدغه‌های مطرح شده در استان اردبیل مربوط به فعالیت کامیون‌های بدون بارنامه است که متولیان بخش خصوصی و دولتی باید با کنترل‌های دروازه‌ها جلوی فرار بار را بگیرند.

رئیس کانون انجمن‌های صفنی شرکت‌های حمل و نقل کشور گفت: این کنترل دروازه‌ای باید ۲۴ ساعته انجام شود تا با سرکشی‌های به موقع جلوی فعالیت‌های غیرقانونی گرفته شده و در نقطه مقابل بارنامه‌های قانونی برای فعالان این عرصه صادر شود.

رستمی افزود: کاهش بارنامه و توناژ بار به دور از اسناد قانونی چالش‌های جدی را برای حوزه حمل و نقل بار به وجود می‌آورد که انتظار می‌رود در این راستا گام‌های مؤثری برداشته شود.

رئیس کانون انجمن‌های صفنی شرکت‌های حمل و نقل کشور بیان کرد: در کنار حل مشکلات بیمه‌ای و مالیاتی صاحبان شرکت‌ها، بهتر است تأمین نیازمندی شرکت‌های حمل و نقل به ویژه لاستیک، روغن و گازوئیل به قیمت مصوب فراهم آمده و امکان پشتیبانی از فعالان حوزه حمل و نقل به وجود آید.

کد خبر: ۲۱۹٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha