۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
رشد درآمد شرکت های فعال در تراکنش 
شرکت های پرداخت در گارد صعودی قرار دارند

رشد درآمد شرکت های فعال در تراکنش 

نظام کارمزد پرداخت برای شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت در حال تغییر است و کارمزد برای هر تراکنش این شرکت ها افزایش خواهد یافت.  

بازار؛ گروه بورس: نظام کارمزد پرداخت برای شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت در حال تغییر است و کارمزد برای هر تراکنش این شرکت ها افزایش خواهد یافت. احتمالا در نتیجه این افزایش شاهد منطقی شدن پی بر ای این شرکت ها خواهیم بود. در چند هفته اخیر نمادهای مانند آپ، های وب و... با صف های خرید سنگینی روبرو بودند و به نوعی اثر تغییر نرخ کارمزد تراکنش ها را پیش خرید کردند و نمادهای مانند رانفور در گزارش ماهانه خود نشان داد که درآمد بالایی از این محل کسب کرده و با توجه به معاملات رنج دو هفته اخیر این شرکت و گارد صعودی اندیکاتورهای این نماد در صورت تغییر کارمزد تراکنش شاهد رالی صعودی جدیدی برای این نماد خواهیم بود.
معمولا در این شرایط دو رویکرد در بازار سهام وجود دارد، رویکرد اول که معتقد است این تغییرات صرفا شرکت ها را سرپا نگه می دارد و نمی توان انتظار رشد قابل توجهی سودآوری در بلندمدت را داشت و رویکرد دوم که قائل به شرایط تحولی در گروه های اینچنین هستند با پیشخور کردن سهام بازدهی خوبی را کسب می کنند.
پیش از مشخص شدن میزان دقیق تعرفه ها نمی توان درباره میزان تاثیر گذار ی این مصوبه اظهار نظری کرد اما ممکن است با توجه به ثابت ماندن آن در چند سال گذشته برخی تغییر ۱۰۰ درصدی تعرفه را پیش بینی کرده اند که در صورت تایید شاهد رشد قابل توجهی در سوددهی شرکتهای پرداخت خواهیم بود.

کد خبر: ۲۱۹٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha