۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
تشدید بازرسی ها با همراهی دستگاه های صنفی و تولیدی
معاون استاندار تهران خبر داد

تشدید بازرسی ها با همراهی دستگاه های صنفی و تولیدی

حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: بازرسان دستگاه های اتاق اصناف، صمت، اتاق بازرگانی و شرکت شهرک های استان تهران برای تشدید بازرسی واحدهای تولیدی در رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا، به همراهی بازرسان دانشگاه های علوم پزشکی می آیند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری تهران، جلسه بررسی بازرسی واحدهای تولیدی و صنفی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا صبح امروز (یکشنبه یازدهم خردادماه) به ریاست شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و با حضور قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران، فرزانه مروستی مدیرکل اجتماعی استانداری، نمایندگان اتاق بازرگانی و شرکت شهرک ها، معاونان سیاسی و انتظامی فرمانداری های تهران، ری و شمیرانات، علیرضا قاسمی فرزاد مدیرکل اقتصادی استانداری و نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی در محل ساختمان استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به اینکه دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران نیاز به همراهی دستگاه ها برای تشدید بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی دارند گفت: در این جلسه مصوب شد هر یک از دستگاه های اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، شرکت شهرک ها و اداره صمت استان سه نفر نماینده تام الاختیار برای هماهنگی های لازم در بازرسی از صنوف و واحدهای تولیدی به دانشگاه های علوم پزشکی معرفی کنند.

وی افزود: هریک از فرمانداری های استان تهران نیز مطابق با مصوبات این جلسه، از نیروهای شهرستان برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در بخش بازدید و بازرسی ها یاری بگیرند.

حسن بیگی در ادامه سخنانش با تاکید براینکه ویروس کرونا همچنان شدت گذشته را دارد و نباید گمان شود این ویروس ضعیف شده عنوان کرد: تیم های پزشکی و پرستاری در کشور طی ماه های گذشته با ایثار خود توان زیادی را برای بستری و درمان بیماران به کار گرفته اند و همکاری مردم و مسئولان برای کنترل این بیماری باید در کشور همچنان ادامه یابد.

وی گفت: جامعه جهانی نسبت به ویروس کرونا همچنان نگران است و هرچند خوشبختانه تعداد فوتی ها در کشور کاهش داشته اما این ویروس در کشور وجود دارد و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد موج دوم بیماری و بازگشت محدودیت ها نباشیم.

معاون استاندار تهران در پایان افزود: حوزه سیاسی و اجتماعی استانداری تهران نهایت همراهی را با دانشگاه های علوم پزشکی برای کنترل ویروس کرونا دارد.

کد خبر: ۲۱٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha