۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
حقوق دولتی معادن زنجان به این استان برگشت داده نمی شود
استاندار زنجان:

حقوق دولتی معادن زنجان به این استان برگشت داده نمی شود

زنجان - استاندار زنجان گفت: حقوق دولتی معادن زنجان به این استان برگشت داده نمی شود که این کار صحیح نیست.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای معادن استان زنجان، گفت: برای رونق معادن و ایفای نقش آن‌ها در تحقق جهش تولید باید چند اقدام اساسی و عملیاتی انجام شود.

وی اظهار کرد: انتظار از حوزه معادن استان زیاد است و افزایش فعالیت معادن، خروج معادن از رکود، فعال کردن معادن خرد و کوچک و استفاده از مجریان حوزه معدن در کنار نظرات کارشناسی برای رفع موانع معادن استان ضروری است.

استاندار زنجان گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در ارتباط با معادن در سال گذشته پیگیری شد و امسال به نتیجه رسید، تعیین تکلیف پسماندهای روی بود که مالکیت آن با رای دستگاه قضایی به تملک دولت درآمد.

حقیقی با بیان اینکه موضوع اصلی در تعیین تکلیف پسماند روی، تخلیه پسماندها است که برای این کار باید به دنبال روش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت باشیم، افزود: اهداف عملیاتی برای فعالیت معادن باید مشخص باشد. 

وی تاکید کرد: حقوق دولتی معادن استان‌ها به حساب‌های ملی واریز می‌شود که حقوق معادن استان زنجان، برگشت داده نشده و این موضوع باید از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری شود.

استاندار زنجان ابراز کرد: حقوق دولتی معادن زنجان به این استان برگشت داده نمی شود و این صحیح نیست و باید پیگیری و درخواست شود تا حقوق دولتی معادن زنجان که یکی از استان‌های معدنی کشور است، برگشت داده شود.

کد خبر: ۲۱٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha