۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
برگزاری نشست بروکرهای فناوری شبکه فن‌بازار ملی

برگزاری نشست بروکرهای فناوری شبکه فن‌بازار ملی

پنجاه‌وچهارمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در این نشست که به میزبانی شرکت ایمن صنعت هیرکانیا کارگزار معاونت علمی در استان گلستان برگزار می‌شود تقاضاهای فناورانه‌ای چون «تولید توپ و راکت اسکواش» و «چند طرح فناورانه در حوزه دارویی» به عرضه کنندگان محصولات و خدمات عرضه می‌شود تا با استفاده از ظرفیت آنها این نیازها به پاسخ برسد.

فناوران نیز توانمندی‌های خود شامل «مصالح ساختمانی آماده»، «دستگاه خمیرگیر اتوماتیک»، «یخچال و فریزرهای آزمایشگاهی»، «دستگاه‌های تولید فنس و توری» و «سرم آبرسان و جوانساز پوست» را به متقاضیان عرضه می‌کنند تا با تجاری‌سازی محصولات خود، بازار آنها را توسعه دهند.

طرح‌هایی نیز برای سرمایه‌گذاری معرفی خواهند شد که شامل «آستاگزانتین»، «نرم‌افزار سلامت دیجیتال» و «پلت‌فرم‌های لنس(حوزه فری‌لنس)» می‌شوند.

کارگزاران تبادل فناوری شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بستر لازم برای تقاضا و تجاری‌سازی فناوری و همچنین جذب سرمایه در استان‌ها را فراهم کرده‌اند و وظیفه نزدیک کردن طرف‌های «عرضه» و «تقاضا» را در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته بر عهده دارند. نقشی که با شکل گیری شبکه فن بازار در سال های اخیر توانسته؛ تبادلات فناورانه را در کشور رونق دهد.

کد خبر: ۲۱۸٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha