۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
فروش اموال مازاد بانکهای دولتی نسبت به گذشته خوب بوده است| رضایت ۱۰۰ درصدی نداریم
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

فروش اموال مازاد بانکهای دولتی نسبت به گذشته خوب بوده است| رضایت ۱۰۰ درصدی نداریم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به طور کل و براساس اطلاعات کسب شده فروش اموال مازاد بانکهای دولتی نسبت به گذشته خوب بوده است و البته این رضایتمندی به صورت صد درصد نیست.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا مرحبا، در ارزیابی خود پیرو فروش اموال مازاد بانکهای دولتی در کشور بیان کرد: ابتدا باید بگویم که ما یک سیستم نظارتی درباره بانکها چه خصوصی و چه دولتی داریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد بانکهای دولتی در این بخش بیان کرد:بانکهای دولتی موظف به اجرای بخش نامه ها و آئین نامه ها و دستور العمل ها و قوانین هستند، فروش اموال مازاد یکی از وظایف تعیین شده برای بانکهاست و آنها موظف به انجام این امور هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمارها در این بخش بیان کرد: طبق آمارها برخی بانکها ازجمله بانک ملی در زمینه فروش اموال دولتی خود درخشان عمل کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فروش اموال مازاد بانکها روند خوبی به خود گرفته اما باید در این بخش به یک نکته هم توجه شود، برخی از این اموال دارای ارزشی هستند که هر کسی نمی تواند مشتری آنها باشد چراکه این اموال از جمله اموال بیت المال هستند و باید به نحوی واگذار شود که حق و حقوق بیت المال استیفا شود و حتما این موضوع مقداری زمان بر است و باید دقت لازم در این بخش منظور شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: به طور کل و براساس اطلاعات کسب شده فروش اموال مازاد بانکها نسبت به گذشته خوب بوده است و البته این رضایتمندی به صورت صد درصد نیست.

کد خبر: ۲۱۸٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha