۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
۲۱۵ سایت تکنولوژی همراه در کردستان ارتقاء یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۲۱۵ سایت تکنولوژی همراه در کردستان ارتقاء یافت

کردستان- مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه مشتریان مخابراتی در عصر حاضر برای انجام کارهای روزانه و برخی از امور زندگی، متکی بر بستر دیتا و استفاده از ظرفیت‌های این تکنولوژی شدند، گفت: در همین راستا ۲۱۵ سایت تکنولوژی همراه در استان ارتقاء پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه این اقدامات به منظور ارائه خدمات با کیفیت تر، جلب رضایت مشتریان و اصل مشتری مداری انجام شده است، اظهار داشت: ۲۱۵ سایت ارتقاء یافته به تکنولوژی های سنل سوم و چهارم تلفن همراه در ۱۱۰ نقطه استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: از این آمار تعداد ۱۹ سایت در شهرستان بانه،۱۶ سایت در شهرستان بیجار،۲۲ سایت در شهرستان دهگلان، ۱۷ سایت در شهرستان دیواندره و ۱۹ سایت دیگر نیز در شهرستان سروآباد ارتقاء یافته اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: تعداد ۱۸ سایت در شهرستان سقز، ۶۰ سایت در سنندج، ۱۶سایت در شهرستان قروه، ۱۵ سایت در شهرستان کامیاران و ۱۳ سایت در شهرستان مرزی مریوان ارتقاء و نصب شده اند.

حکمت تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف و استراتژی‌های مخابرات منطقه کردستان در خصوص ارتقاء و راه اندازی سایت های دارای تکنولوژی ۳Gو ۴G را یادآور شد و افزود: طبق برنامه ریزی های مدون شده و اجرای کامل آن توسط همکاران منطقه موفق شدیم در این شاخص عملکرد چشم گیری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: وجود بیش از ۸۳۷ سایت تکنولوژی ۳G و ۴G در استان بیانگر حسن توجه مسئولان این حوزه به کیفیت و کمیت خدمات قابل ارائه به مشتریان است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به این مطلب که مخابرات منطقه استان همیشه و در همه حال آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان است، گفت: تمام سعی و تلاش این مجموعه حمایت، پشتیبانی و ارائه خدمات و محصولات نوین مخابراتی در سطح استان است.

حکمت وجود بسترهای مخابراتی در تمام حوزه ها به‌خصوص در حوزه تلفن همراه را عاملی برای کاهش هزینه، مدیریت زمان ، انجام برخی از کارهای روزمره و اداری افراد دانست و افزود: آمار بهره گیری مشتریان از این بستر بیانگر این مهم است.

وی پشتیبانی و حمایت های دلگرم کننده مسئولان ارشد شرکت مخابرات ایران، استاندار کردستان وتعامل و همکاری مشتریان مخابراتی را با این مجموعه قابل تقدیر دانست و گفت: امیدوارم با تداوم این روند، شاهد پیشرفت وتوسعه بیش از پیش زیرساخت های مخابراتی باشیم.

کد خبر: ۲۱٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha