۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
رئیس و هیات رئیسه جدید اتاق بازرگانی خرمشهر مشخص شدند

رئیس و هیات رئیسه جدید اتاق بازرگانی خرمشهر مشخص شدند

خرمشهر- طی آئینی رئیس و هیات رئیسه جدید اتاق بازرگانی خرمشهر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، صبح سه‌شنبه اولین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در دوره دهم برگزار شد.

رئیس اتاق خرمشهر در دوره نهم ضمن اهدای اعتبارنامه اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق، بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر اظهار کرد: شهرستان خرمشهر با توجه به سابقه دیرینه و پشتوانه والای تجاری، همیشه می تواند حرفی در خور شایسته در مسائل اقتصادی کشور و همچنین تاثیر در خط مشی رونق منطقه و استان داشته باشد.

هانی فیصلی افزود: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی همواره باید صدای فعالان اقتصادی باشد و با توجه به وظایف مشاوره ای به سه قوه، همواره نظرات کارشناسی، کاربردی و مثمر ثمر را در حوزه های اقتصادی مختلف ارائه نماید.

وی عنوان کرد: مجموعه مدیریتی اتاق خرمشهر، در دوره نهم تمام توان و تلاش خود را در ارائه نظرات تخصصی و موثر و همچنین رفع معضلات فعالان اقتصادی در منصه ظهور گذاشت و امیدواریم این تلاش مورد قبول فعالان اقتصادی قرار گرفته باشد.

در ادامه این نشست اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در دوره دهم ترکیب هیئت رئیسه جدید این اتاق را انتخاب که بر این اساس، «سیدمصطفی موسوی» با کسب کل آراء حاضران به عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در دوره دهم انتخاب شد.

«ماجد مطوریان پور»، «عبود طیبی»، «طاهر سلیمانی» و «سیدهادی ادریس پور» با اکثریت قاطع آرا به ترتیب به عنوان نائب رئیس اول و دوم، خزانه‌دار و منشی هیات رئیسه انتخاب شدند.

کد خبر: ۲۱۸٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha