۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
رسیدگی ویژه به مشکلات ۵ بنگاه اقتصادی در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

رسیدگی ویژه به مشکلات ۵ بنگاه اقتصادی در استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر از بررسی و رسیدگی ویژه به مشکلات و دغدغه‌های ۵ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از تشکیل چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه، به مشکلات 5 بنگاه اقتصادی بصورت ویژه رسیدگی و تصمیم گیری شد.

وی افزود: جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای تسریع در رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران تشکیل شده که باعث توسعه و رونق کسب و کار و افزایش اشتغالزایی می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به بررسی مشکلات و دغدغه‌های ۵ بنگاه اقتصادی در این کارگروه خاطر نشان کرد: بررسی درخواست سرمایه گذار در خصوص موافقت اداره کل راهداری استان با ایجاد مجتمع خدمات خودرویی با پیش بینی اشتغال ۷۰ نفر و سرمایه گذاری بیش از ۷۰ میلیارد تومان نخستین دستور کار بود که دستورات لازم صادر شد.

وی اضافه کرد: درخواست شرکت تولید الیاف مصنوعی مستقر در منطقه ویژه بوشهر به‌منظور بررسی و موافقت کارگروه برای خروج ماشین آلات قدیمی و استفاده بهینه از سرمایه راکد شرکت در راستای طرح نوسازی و بازسازی خط تولید نیز از دیگر موارد مطرح شده است.

باستین تصریح کرد: درخواست سرمایه‌گذار برای تامین و تخصیص آب برای طرح پرورش ماهی در استخر و استفاده از آب استخر برای کشاورزی نیز سومین مورد مطرح شده این کارگروه است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: درخواست اداره کل شیلات از محیط زیست استان برای موافقت و تسریع در بهره‌برداری واحدهای تولید بچه ماهی نیز در کارگروه مطرح و اقدامات لازم انجام شد.

باستین بیان کرد: بررسی و تصویب مصوبات کمیته‌های فرعی و کارشناسی کارگروه تسهیلات رونق تولید نیز در این نشست، مطرح و مصوبات لازم صادر شد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار از اساسی‌ترین دغدغه‌های حوزه اقتصادی استان است و با تلاش شبانه‌روزی برای تحقق این مهم گام برمی‌داریم.

کد خبر: ۲۱۸٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha