۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
شهرک‌های صنعتی آراسنج و کاسپین قزوین صاحب پست برق فشار قوی شدند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

شهرک‌های صنعتی آراسنج و کاسپین قزوین صاحب پست برق فشار قوی شدند

قزوین- صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: کار احداث پست‌های برق در دو شهرک صنعتی شامل کاسپین و آراسنج به انجام رسیده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، رضا صفاری با اعلام این خبر گفت: ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه ها در شهرک های صنعتی کاسپین، آبیک، آراسنج، حیدریه، قزوین(کوهین) و خرمدشتدر نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه ها به شکل مشارکتی از محل اعتبارات استانی، وزارت نیرو و شرکت شهرک های صنعتی در حال تامین است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه کار احداث پست های برق در ۲ شهرک صنعتی شامل کاسپین و آراسنج به انجام رسیده است، ادامه داد: اجرای این پروژه در سایر شهرک های صنعتی در مرحله جانمایی و عقد تفاهم نامه با پیمانکاران است.

صفاری با بیان اینکه برق از زیرساخت های اساسی و اولیه برای جذب سرمایه گذاران و رونق تولید به شمار می رود، گفت: با اجرای پروژه های یاد شده بخش زیادی از انرژی مورد نیاز برای سرمایه گذاری های جدید در شهرک های صنعتی استان تامین خواهد شد.

وی با ذکر اینکه هرساله اعتبارات قابل توجهی برای تقویت زیرساخت در شهرک های صنعتی و همچنین آماده سازی اراضی به منظور جذب سرمایه گذاران بخش تولید در استان قزوین هزینه می‌شود، افزود: این اعتبارات هزینه های سرمایه گذاری در بخش تولید را کاهش می دهد و به تسهیل در فرایند سرمایه گذاری کمک می کند. در ضمن قزوین در جذب سرمایه گذاری های بخش صنعت در ردیف رتبه های برتر قرار دارد.

کد خبر: ۲۱۸٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha