۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
گزارش وزارت ارتباطات از توسعه فیبر نوری و اینترنت روستایی بررسی شد
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس:

گزارش وزارت ارتباطات از توسعه فیبر نوری و اینترنت روستایی بررسی شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه اینترنت روستایی و توسعه فیبر نوری در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح اله ایزدخواه در تشریح نشست مشترک امروز(دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از اقدامات وزارتخانه متبوعش در حوزه اینترنت روستایی، توسعه فیبر نوری و.... ارائه کرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: گزارشی از پنجره واحد خدمات ملی ارائه شده که حدود ۳ هزار خدمت از مجموع ۶ هزار خدمت دولتی در آن به صورت هوشمند ارائه می‌شود و حدود ۱۳۵ دستگاه خدمات خود را در این سامانه در راستای قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی- که سال گذشته در مجلس تصویب شد- ارائه کرده و یکپارچه کردند؛ تا آذر ماه به دستگاه‌ها فرصت داده شده است که تمام خدمات خود را در قالب این سامانه به صورت مجازی یکپارچه کنند.

وی درباره اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه اینترنت، اضافه کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد که این وزارتخانه در تلاش است شبکه فیبر نوری را در تمام کشور گسترده کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اتصال پیام‌رسان‌های داخلی را از دیگر برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و تصریح کرد: براساس این فرآیند پیام‌رسان‌های داخلی می‌توانند بین خودشان پیام رد و بدل کنند که اقدامات لازم برای شروع این موضوع آغاز شده و در حال حاضر امکان ارسال پیام و فایل وجود دارد.

کد خبر: ۲۱۸٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha