۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
طرح مالیات بر سوداگری از ایجاد بازارهای مالی غلط جلوگیری می‌کند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

طرح مالیات بر سوداگری از ایجاد بازارهای مالی غلط جلوگیری می‌کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طرح مالیات بر سوداگری از ایجاد بازارهای مالی غلط جلوگیری می‌کند، گفت: این مالیات برای مقابله با دلالی کاذب است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن علیزاده درباره مالیات بر عایدی بر سوداگری، گفت: این مالیات برای مقابله با دلالی کاذب است زیرا عدم توجه به این موضوع نقش بسیار مهمی در آشفتگی بازار خودرو، مسکن و ارز داشته است.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح مالیات بر عایدی سوداگری به صورت تخصصی در کمیسیون اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و جلسات بسیاری برای رسیدگی به این موضوع برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این طرح می‌تواند از سوداگری در بازار ارز، مسکن و خودرو جلوگیری کند، لذا اگر این طرح به طور صحیح به تصویب رسیده و از سوی دولت اجرا شود، حتماً می‌تواند اثرگذاری بسیار زیادی در اقتصاد و معیشت مردم داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طرح مالیات بر سوداگری از ایجاد بازارهای مالی غلط جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: طبق این طرح هر خانواده‌ای به تعداد اعضای خانواده خود می‌تواند خودرو داشته باشد، یعنی یک خانواده پنج نفری می‌تواند پنج خودرو داشته باشد.

کد خبر: ۲۱۸٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha