۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
سرمایه گذاری ۵۷۰۰ میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی قزوین
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد؛

سرمایه گذاری ۵۷۰۰ میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی قزوین

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌ها، پروژه‌های عمرانی وزیربنایی و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار هزینه شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی قزوین، رضا صفاری بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۵۰ پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان هزینه شد.

وی یادآور شد: این اعتبارات یاد شده برای خرید ماشین آتش نشانی، اجرای پروژه های شبکه های آبرسانی، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، احداث پست های برق، توسعه فضای سبز، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان ها و معابر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را شامل میشود.

رئیس هیئت مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری برای اجرای بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و زیربنایی و تملک اراضی جهت طرح توسعه تعدادی از شهرک های صنعتی بالغ بر شش هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

رضا صفاری با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است.

کد خبر: ۲۱۸٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha