۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
نظارت بر عملکرد نانوایان برخط می شود

نظارت بر عملکرد نانوایان برخط می شود

از نرم افزار گزارش تخلف گران فروشی و کم فروشی نانوایان رونمایی شد.

به گزارش بازار، محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد گفت: از طریق برنامک امکان گزارش تخلفات نانوایان از جمله گران فروشی و کم فروشی برای مردم فراهم شده است.

جلال گفت: این برنامک تراکنش‌های خرید نان را در اختیار مردم می‌گذارد و مردم می‌توانند ضمن تطبیق این تراکنش‌ها با واقعیت هرگونه گران فروشی را از طریق همان برنامک گزارش کنند.

جلال افزود: یکی از متداول‌ترین تخلفات نانوایان در روزهای اخیر این است که در کارتخوان‌های ویژه خرید نان تراکنش‌ها بیش از میزان خرید مردم ثبت می‌شود، مثلا مشتری دو نان خریداری می‌کند، ولی در کارتخوان دو یا بیش از دو نان ثبت می‌شود.

جلال تاکید کرد: از طریق این برنامک تعداد تراکنش‌ها به صورت بر خط در اختیار خریدار قرار می‌گیرد و در صورت مغایرت تراکنش با خرید این موضوع از طریق برنامک گزارش می‌شود.
به گفته مشاور وزیر اقتصاد با ثبت این گزارش‌ها به تخلف رسیدگی می‌شود و این تخلفات احتمالی باعث کاهش سهمیه آرد نانوا می‌شود.

جلال اظهار داشت: رضایت مندی مشتری از نانوا نیز از طریق این برنامک قابل گزارش است که این موضوع هم به صورت سهمیه آرد تشویقی در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد.

مشاور وزیر اقتصاد تصریح کرد: نظارت بر نانوایان با در دسترس قرار گرفتن این برنامک از این پس به صورت برخط انجام می‌شود و تخلفات گزارش شده مردم پس از تدقیق نرم افزاری به تعزیرات ارسال می‌شود.

کد خبر: ۲۱۸٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha