۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
جذب ۳۰۰ نفر شغل اولی در اجرای طرح پرداخت یارانه دستمزد در ایلام
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد:

جذب ۳۰۰ نفر شغل اولی در اجرای طرح پرداخت یارانه دستمزد در ایلام

ایلام- شیرخانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از جذب ۲۹۹ نفر شغل اولی در اجرای طرح پرداخت یارانه دستمزد در استان خبر داد و گفت: طرح یارانه دستمزد ظرفیتی برای کمک به واحدهای تولیدی است.

شکرالله شیرخانی در گفتگو با بازار با بیان اینکه ایلام جزو هشت استان پایلوت کشور در بهره‎مندی از طرح یارانه دستمزد است، اظهار کرد: طرح یارانه دستمزد ظرفیتی برای کمک به واحدهای تولیدی بوده و نقش مهمی در حمایت اقتصادی از واحدها و تثبیت اشتغال دارد.

وی اظهار کرد: اکنون در ۳۵ واحد پذیرنده استان ۲۹۹ نفر کارگر از یارانه دستمزد استفاده می کنند و توانسته اند در محل کار خود ادامه فعالیت دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در طرح یارانه دستمزد دولت با تقبل حدود ۳۰ درصد از دستمزد کارگران سعی دارد تا به کارفرماها و واحدهای تولیدی کمک کند.

وی اظهار کرد: سهم ایلام در طرح کارورزی ۵۵۰ نفر است که استان موفق به جذب دوهزار و ۳۵۱ کارورز شده است و نشان از تحقق حداقل بیش از ۴۲۷ درصدی اجرای طرح کارورزی است.

شیرخانی با بیان این که جذب کارورز توسط کارفرما پس از سه ماه مشمول طرح بخشودگی ۲۳ درصد می شود، گفت: در صورت جذب کارورز در این مدت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا دو سال ۲۳ درصد سهم کارفرما را به تامین اجتماعی پرداخت می کند.

کد خبر: ۲۱٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha