۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
خبر خوش رئیس‌جمهور برای فرهنگیان در آستانه روز معلم
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش عنوان کرد

خبر خوش رئیس‌جمهور برای فرهنگیان در آستانه روز معلم

صحرایی، سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: بخشی از معوقات معلمان به همراه هدیه‌ای از طرف رئیس جمهور در هفته معلم برای فرهنگیان واریز خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت آموزش‌وپرورش، رضا مراد صحرایی با حضور در محل ستاد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی با تعدادی از معلمان، از رویدادهای خوش و مهم به مناسبت هفته معلم برای فرهنگیان خبر داد و با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر ارج نهادن به مقام معلم، گفت: به منظور تحقق این مهم، بخشی از معوقات معلمان در حوزه‌های مختلف به همراه هدیه‌ای از طرف ریاست جمهوری در هفته معلم برای فرهنگیان واریز خواهد شد.

صحرایی در پاسخ به سؤالات معلمان پیرامون مسائل مرتبط با رتبه‌بندی و اشاره به وجود برخی کاستی‌ها در این خصوص، افزود: کاستی و نقص‌های هر فرآیندی پس از اجراشدن، آشکار خواهد شد؛ بنابراین باید با کمک هم مشکلات پیش‌آمده را حل کنیم.

وی در ادامه بابیان اینکه نباید شان و منزلت معلمان با رتبه‌بندی سنجیده شود، گفت: منزلت همه معلمان از نگاه آموزش‌وپرورش، به تعبیر مقام معظم رهبری؛ افسران سپاه پیشرفت و شغل انبیا گونه آنان است.

در این نشست سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش ضمن دریافت و بررسی درخواست‌های واصله به دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به‌صورت برخط پیرامون مطالبات با مسئولان مربوطه گفت وگو کرد.

بررسی مشکلات رتبه‌بندی، بیمه تکمیلی معلمان مهر آفرین، تبدیل وضعیت معلمان قرآنی و... از جمله موارد مطرح شده در تماس‌های تلفنی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با معلمان بود.

کد خبر: ۲۱۸٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بنی اسدی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      2 0
      سلام تمام ادارات وسازمانهای برای بازنشستگان احترام خاصی می گذارند اما در اموزش وپرورش بر عکسه
    • اسد IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      2 0
      من نمی دانم چرا دولت به پاداش معلم مان که می رسد چنان ترمزش را می کشد که یک سال طول می کشد ودر این بین پول ما پودر می شود وهیچ کس هم پاسخگو نیست بعدا می خواهند روز معلم یک ملیون پادا ش بدهند ولی به علت دیر کرد نصف پاداش ما پودر می شود خدایشش این عدالته؟؟؟؟؟؟؟مارا اگر می خواهید خوشحال کنید مطالبات ما را به موقع پرداخت کنید این یعنی رضایت وخوشحالی فکرش را بکن نصف پول ما به خاطر تورم پودر میشود اقای مدیر اقای رئیس جمهور این مشکل را حل کنید
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      1 0
      اقای رئیس جمهور این معلمان بازنشسته هم روزی معلم بودند