۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
پل شیشه ای معلق یاسوج کلنگ زنی می شود
معاون رئیس جمهور:

پل شیشه ای معلق یاسوج کلنگ زنی می شود

یاسوج- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پل شیشه‌ای معلق از پروژه های گردشگری مهم کهگیلویه و بویراحمد است که در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن منصوری بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح گردشگری پل معلق یاسوج، افزود: طرح گردشگری پل معلق یاسوج به عنوان یک کار فاخر و بزرگ ملی آماده کلنگ زنی در سفر دوم رئیس جمهور است.

وی بیان داشت: این پروژه شامل پل معلق، تله کابین، سورتمه ریلی و غیره است و در زمینه ارائه تسهیلات برای احداث این پروژه کمک خواهد شد.

منصوری تصریح کرد: پل شیشه‌ای یا معلق یکی از پروژه‌هایی است که در حوزه گردشگری اسن استان می‌تواند بسیار رونق‌آفرین باشد و باید تجهیز منابع تقویت شود و این طرح به طور دقیق در خصوص اعتبارات و نقشه طرح بازنگری شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های گردشگری قابل توجهی در کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار دارد، گفت: باید نسبت به اتمام کار توجه شود و کارها ناتمام رها نشود.

منصوری افزود: قرار است در فاز یک پروژه پل شیشه ای، تله کابین کلنگ زنی شود و در فاز دوم احداث پل شیشه ای از سر گرفته شود و زمین مورد نیاز برای طرح‌ها واگذار شود.

اعتبار مورد نیاز پروژه پل معلق شیشه ای شهر یاسوج ۴۰۰ میلیارد تومان است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این بازدید گفت: اعتبار مورد نیاز پروژه پل معلق شیشه ای شهر یاسوج ۴۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن از طرف سرمایه‌گذار و بخشی دیگر در سفر دور دوم دولت تامین می‌شود.

علی احمدزاده گفت: پروژه‌هایی که در سفر دولت به استان کلنگ‌زنی می‌شود باید تا پایان عمر این دولت به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه طرح گردشگری پل معلق یاسوج نیز باید طی این مدت تکمیل وافتتاح شود، گفت: این طرح در سفر آینده دولت به استان کلنگ‌زنی می شود و از تسهیلات سفر بهره‌مند می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این طرح گردشگری در کنار شهر یاسوج پیش‌بینی شده و راه‌اندازی آن، تحول عظیمی در مرکز استان ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه همکاری همه دستگاه‌ها برای احداث این طرح فاخر گردشگری ضروری است، گفت: تاکید رئیس جمهور نیز حمایت از سرمایه‌گذاران است بنابراین دستگاه‌ها همکاری لازم را برای حضور سرمایه گذاران در کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

احمدزاده تصریح کرد: طرح‌های گردشگری اشتغال به دنبال دارند و با رونق بخش گردشگری می‌توانیم معضل بیکاری جوانان استان را رفع کنیم.

کد خبر: ۲۱۸٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha