۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
خط سوم آب‌رسانی شهر همدان به خط انتقال آب تالوار متصل شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

خط سوم آب‌رسانی شهر همدان به خط انتقال آب تالوار متصل شد

همدان- حسینی بیدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از اتصال خط سوم آبرسانی شهر همدان به خط انتقال آب تالوار خبر داد و گفت: شهروندان باید مدیریت مصرف را جدی بگیرند تا تابستان امسال بدون قطعی آب سپری شود.

سید هادی حسینی بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار از اتصال خط سوم آبرسانی شهر همدان به خط انتقال آب تالوار خبر داد و افزود: به دلیل حساسیت خط مذکور و به منظور پیشگیری از قطعی آب در شهر همدان متخصصین شرکت آبفا با راهکارهای ابتکاری نسبت به برش خط انتقال بدون هیچ گونه هدر رفت و قطعی آب اقدام کرده و اتصال سه راهی بر روی خط انتقال انجام شد.

حسینی بیدار افزود: با نصب این سه راهی و اجرای خط انتقال به طول ۳۵۰ متر از جنس چدن داکتیل ۹۰۰ میلیمتری امکان بهره برداری از طرح آبرسانی تالوار و چاه‌های خالق وردی فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه می‌توانیم آب چاه‌های خالق وردی را به مخزن لونا پارک با ظرفیت ۲۵۰ لیتر بر ثانیه منتقل کنیم و چنانچه طرح آبرسانی تالوار تکمیل شود از خط مذکور می‌توان برای آبرسانی به شهر همدان استفاده کرد.

مدیر عامل آبفای استان همدان با اشاره به افزایش بی سابقه مصرف آب به دلیل شیوع ویروس کرونا افزود: شهروندان باید در کنار رعایت نکات بهداشتی مدیریت مصرف را جدی بگیرند تا تابستان امسال بدون قطعی آب سپری شود.

کد خبر: ۲۱٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha