۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
ساخت ۷هزار واحد مسکونی در ایوان‌کی آغاز شد | اعطای تسهیلات بانکی
معاون استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

ساخت ۷هزار واحد مسکونی در ایوان‌کی آغاز شد | اعطای تسهیلات بانکی

سمنان- حمیدی، معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ۳۶ هزار واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن ایوان‌کی ساخته می‌شود، گفت: ساخت هفت هزار واحد آغاز شده است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت هفت هزار واحد مسکونی در ایوان‌کی شروع شده است، بیان کرد: تاکید ما این است که زیرساخت های مورد نیاز واحدهای مسکونی در ایوان کی نیز به موازات ساخت خانه ها، تامین شود.

وی با بیان اینکه ایوان‌کی در این طرح نهضت ملی مسکن میزبان سر ریز جمعیتی تهران خواهد بود، بیان کرد: نحوه جمع آوری فاضلاب ایوان کی با توجه به بافت خاکی دارد، قدری دچار تاخیر شد که البته این طرح نیز در دست بررسی و اصلاح است.

اجرای فاضلاب

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه طرح فاضلاب نهضت ملی مسکن در ایوان کی دارای سه فاز است که مطالعات تا فاز دوم انجام شده است، گفت: این مطاعات به مدیریت شرکت شهر جدید ایوان کی ابلاغ شده تا بر اساس آن اقدامات عمرانی را صورت دهند.

حمیدی با بیان اینکه مابقی طرح فاضلاب و همچنین زیرساخت های ایوان کی نیز صورت خواهد گرفت، افزود: ساخت ۳۳۴ واحد مسکونی نیز از قدیم آغاز شده بود که این خانه ها تکمیل شده و زیرساخت هایی مانند برق و آب و گاز و ... به آنها داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای این ۳۴۴ واحد پرداخته شده است، گفت: یکی از تاکیدات ما این است که این خانه ها زودتر با تکمیل انشعابات، تحویل مردم شود.

خانه ها تحویل مردم می شود

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ارائه هفت هزار فقره تسهیلات ساخت مسکن در ایوان کی همچنین مورد پیگیری قرار گرفته است، گفت: مجموعاً ۳۶ هزار واحد مسکونی در چهار سال دولت سیزدهم در ایوان کی تعهد شده است.

حمیدی با اشاره به اندک کمبودهایی که در شهر جدید ایوان کی در زمینه مسکن ملی وجود دارد، افزود: شبکه معابر مسکن ملی در ایوان کی همچنین بازنگری خواهد شد تا بتوانیم شاهد اقدامات بهتری در زمینه ساخت مسکن ملی در این شهر جدید باشیم.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار واحد دیگر هم در ۲۰ شهر دیگر استان سمنان در قالب نهضت ملی مسکن ساخته خواهد شد، بیان کرد: زمین در تمام شهرهای استان برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.

به گزارش بازار، قرار است با تکمیل این ۳۶ هزار خانه مسکونی، شهر جدید ایوان کی میزبان ۲۰۰ هزار نفر جمعیت سر ریز شهر تهران شود.

کد خبر: ۲۱۸٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Aki IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      0 0
      سلام روزتون بخیر لطفا جدیدترین اخبار نهضت ملی را هم پیگیری کنید چندین ماه میگذره که تخصیص پروژه انجام دادن و آورده اولیه واریز شده ولی همچنان هیچ کاری را آغاز نکردن و گویا قصد شروع ساخت هیچ واحد جدیدی ندارن